• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Fröken: Blir civilekonom när jag är klar! Skulle nog vilja ha 2 med 3-4 års mellanrum ungefär. Kanske 3 st! hihi Hur många vill du ha?

Lusse: Japp, I will! Fina böcker sån kommer nog införskaffas till A sen också!

Thulan: Nää men det är väl inte fel.. De borde kanske skriva i en 07 tråd istället.

• Cia80

Nä ni tjejer nu är det nog dags för mig att sova innan jag börjar sväva iväg alltför mycket i mina drömmar om en ev. graviditet.
    Jag lovar att uppdatera er imorgon. Om ni inte vill höra om mitt babbel så får ni säga till.
    Sov gott.

• Skrutt 83

Fröken: Låter som en bra lösning med 2 gotte, kanske ska ta och göra så jag också! Bra idé med en ny 08-tråd och sen fortsätter vi girls här, oavsett verkstadsstart! Snart är det dags för en ny syltfisk tråd också! Time flyes!

Lusse: Tack så mkt!

• Fröken85

thulan: Ärligt talat bryr jag mig inte så mycket m någon skulle ta lite illa upp. Det finns ju lixom 1000 andra trådar för dem att hänga i ju... Skulle ju vara kul om det kom lite nya i tråden med ju!

skrutt: jag vill ha 3 men sambon vill ha två. Innan idag sa han att han tyckte att vi kunda skaffa tvillingar direkt så har man allt gjort på en gång (som om man kunde välja det lixom..?) 'haha'

• Skrutt 83

Sovgott Cia! Klart att vi vill höra om alla symtom och håller tummarna för att tanten dyker upp!

Nu ska jag umgås lite med sambon innan sängen kallar! Ha det bra tjejer! Ses imorgon, godnatt, kram!

• Fröken85

Cia: babbla på å sov gott!!!!

skrutt: Ja, det är väl 25 dagar kvar kvar eller något sådant!

• saxan

En till som hoppas på bäbis 2009.. Får man vara med?

22 åring som pluggar till samhällsvetare, har läst ett år och har fyra år kvar :o så ett studieuppehåll för bäbis känns lämpligt! Hade jag fått bestämma hade jag varit gravid igår, men jag känner att jag behöver ha gjort bort mer än hälften av skolan innan.

Ha det gott!

• Yoyna

Hej å godmorgon tjejer!

Thulan: Ska genast gå in å läsa vad du skrivit, spännande! Har själv nästan övergett tråden för den "spårat ur", men kanske om en ny starta (fröken?) så kan alla med hopp om bebisförsök 2008 få en ny chans?

Saxan: Du är hjärtligt välkommen att hänga med i starta bebis 2008-tråden! Här har vi nog en mer "sluten" tråd, som handlar om allt möjligt, bara att vi råkar planerar bebbe nån gång iframtiden.

Jippi! Vägde mig imorse på jobbet, 69 kg! Hurra, under 70! Sist jag ägde mig var det nog 73 har jag för mig (men det är några veckor sen). Så idag är jag glad och motoverad att fortsätta! Målet är 65, om nån av er med plus vill lägga in mig på interna listan? Ni andra som inte vill gå ner kanske tycker vi är störiga??? Förlåt i såfall! Men det är så skönt med er tråd som får handlaom det mesta!

• Cia80

Godmorgon tjejer!
    Ingen mens i sikte
    Ni anar inte vad mina hjärnceller arbetar på högvarv. Uj uj uj