• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Yoyna

Men vi syltfiskar har väl redan kommit överens om att vi håller ihop oavsett när det blir start? Vi kallar oss ju inte heller 08:or!

• enlitenbitkaka

Vad bra! Vill ju bara vara säker så jag inte trampar någon på tårna

Thulan:
    Vad har du köpt??*nyfiken* Idag blir det slappt som sagt...har städat och tvättat en maskin men så gick F och la sig när han kom hem så jag avvaktar med att dammsuga så länge...inte mig emot
    Ang 08-tråden...man ska ju inte diskutera enskilda medlemmar men att skriva "sscchh...vi får inte va här..." känns dagisnivå.

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Fröken85

Lusse: Dagis va precis vad jag oxå tänkte... Men det vågade jag inte skriva!

Idag fick jag min Lyndmyrs Pytteliten sovpåse på posten... Å hjälp, vad söt den va! Men, för att inte bli ännu mer desperat så åkte den rätt ner i bebislådan under sängen *ler*. Jag hade nästan glömt bort att jag hade den där under 'haha'...

Nu har vi ätit lite mat så nu är jag mätt och belåten. Det blir kanske en sallad på jobbet ikväll om jag blir hungrig. Annars blir det bara kaffe och banan! Jag hade gått upp 1 hekto imorse fastän att jag skött mig... Jag vet att man pemdalr lite upp och ner, och ett hekto ä inte mycket, men jag blev ändå så besviken! Hoppas det blir neråt imorgon iaf!

• Thulan

lusse: Jag har verklige köpt allt mellan himmel och jord, haha, saker som jag egentligen inte behöver och så en del som jag har letat efter länge. Bla har jag köpt glasburkar (till mjöl, socker, pasta etc), städgrejer, ljusstakar, ljus, krukor, skålar, kokboksställ, pajformar, sockerkaksform, tårtförvaring, kokbok, massor med godis, ramar, sällskapsspel, m.m, m.m. Det är ju sååå kul att bara kunna plocka i snygga saker i vagnen som typ inte kostar någonting. Jätte snygga ljusstakar för 10kr styck, då kan man inte hejda sig Sen passade jag på att köpa julklappar till 3 personer, haha, jätte skönt att ha det gjort. Det värsta är att hitta förvaring till alla grejer, så det är dagens projekt.

Håller med dig, verkligen dagisnivå! Tycker det är lite intressant att se att människor som man tycker verkar vettiga helt plötsligt bli en annan människa om de får liiite kritik.

• Thulan

fröken: Åh var har du köpt sovpåsen nånstans? Var den dyr? Jag köpte en lundmyr filt för ett tag sedan (svindyr), längtar tills man kan linda den om en liten bebis Måste också skaffa mig en liten bebislåda för alla saker jag köper, har du köpt mycket? Jag köpte lite i Paris, vet dock inte hur mycket av det som jag ska behålla, jag får ju en liten kusin om 2 månader + ännu en liten bebis i släkten i januari. Ska beställa från la redoute snart tänkte jag, de har ju rea nu. Har hittat jätte söta klänningar och jag är ju övertygad om att jag får en tjej. Snopet värre om det visar sig att det är en kille

• enlitenbitkaka

vad roligt att fynda! Men jag e såååå snål och fegar alltid ur....skulle ex. köpt en pajform hur länge som helst men snålar alltid ur

Mysigt med sovpåsen! Har sett att pop och Lindex har likadana fast i andra mönster då....som en liten säck potatis! *ler* Bodyn jag köpte häromdagen ligger prydligt ihopvikt på en av F's hyllor i garderoben! Är övertygad om att första kommer bli en son så det e klart han får dela space med farsan i garderoben...

• Fröken85

Thulan: Jag köpte den på tradera för 130 kr. Men en ny kostar visst 180 så det var väl inget jättekap kanske. Mmen denna var ny, bara tvättad en gång... I min lilla låda finns nu: 1 startset med byxor, tröja, mössa; 2 nappflaskor, ett par sneakers och sovpåsen! Å allt detta ska min lilla bebbe ha sen *drömmer*

Men pojken din blir säkert jättesöt i klänning!!! 'hihi'

• Fröken85

Lusse: Ja, den är verkligen jättesöt... I'm in love....

• enlitenbitkaka

Oj vad du har shoppat! *avis* Tittar på alla webbisar och drömmer om vilka kläder man ska ha på bebisen på BB "Startpaketet"....kompisens son fick ett Po.p-set i rött av mig på BB och det tycker jag är jättesnyggt...men...mjae... Behöver inte klura på att det ska passa båda könen då det inte lär bli blått och rosa ändå