• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Thulan

Tänk va kul sen när vi alla har en bebis i magen och alla shoppar bebiskläder, vagnar och annat som vi visar upp här i tråden *längtar*.

Hur är det med era vagnplaner? Har ni kommit fram till vad ni vill ha för vagn?

• enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-06-28 16:02:09 följande:
    Tänk va kul sen när vi alla har en bebis i magen och alla shoppar bebiskläder, vagnar och annat som vi visar upp här i tråden *längtar*. Hur är det med era vagnplaner? Har ni kommit fram till vad ni vill ha för vagn?
    Ja vi får ju faktiskt ordna några Syltfiskträffar framöver! Just nu är jag helt inne på en Teutonia Spirit S3 med mjuklift....i helrött, helsvart eller helt marinblå......blir nog ingen Bugga för oss
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Thulan

lusse: Ja den är faktiskt väldigt snygg. Jag vill verkligen ha en trehjuling, tycker de är så läckra. Såg en så snygg vagn här om dagen men såg först inte vad det var för märke så jag fick följa efter den in i en affär och typ smyga runt några varv innan jag såg att det var en UJ, vill ha!

• enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-06-28 16:14:55 följande:
    lusse: Ja den är faktiskt väldigt snygg. Jag vill verkligen ha en trehjuling, tycker de är så läckra. Såg en så snygg vagn här om dagen men såg först inte vad det var för märke så jag fick följa efter den in i en affär och typ smyga runt några varv innan jag såg att det var en UJ, vill ha!
    Ja den e jättesnygg! Och smidig! Och så har den ju vändbar sittdel tillskillnad från ex. UJ. Men en UJ vill jag ha sen ändå den e ju bra när barnet är större!  Enda negativa med Spriti S3 tycker jag e att handtaget inte är vändbart...och hjulen....men det finns värre!
  • enlitenbitkaka

Haha.....sambon e så söt! Visade honom en Lundmyr-pyjamas nyss varpå han påpekar; "Lundmyr, finns ju ett ställ med deras kläder på Barnens Hus!" vi har varit där två gånger....*ler* Han är allt ganska uppmärksam ändå

Han sa förresten nyss, att han han hellre skaffar barn nu än står där om tre år och ångrar att vi inte "gjorde slag i saken"

Nu blir det lite soffslappande, sen tacos! Har precis kommit in efter en powerwalk vi tog tillsammans Inga Syltfiskar som vill slappa med mig?

• Cia80

Nu är jag hemma igen
    Ett gravtest och en top rikare

• Cia80

Thulan,
    Ja det är riktigt spännande nu. Ska testa lördag morgon, så nu hoppas jag verkligen att mensen håller sig borta tills dess.
    Det blev ett Clearblue. De känns säkra.

lusse,
    Uj, hur ska jag förklara topen? V-ringad, mönstrad med färgerna rosa,vitt, svart och grått. Passar bra sen när magen börja växa lite

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Är precis hemkommen från att ha varit och provkört en massa, phu detta är verkligen inte lätt.. Golfen var jättefin men förälskade mig lite i en toyota auris, men den finns inte begagnad den kom nämligen i år så en sådan blir det inte.. Lutar åt att det blir en Golf ändå!

Yoyna: Grattis till viktminskningen!

Lusse: Har gett dig lite tips på nyttigare tacos i den tråden! Skrattande Ska också äta tacos idag, my favourite!

Thulan: Vad härligt med en massa shopping *avis*

Cia: Åhh vad spännande, håller tummarna stenhårt!

Fröken: 1 hg + är ingenting att bry sig om du ska se att det och lite till är borta imorgon igen! Hoppas det går bra på jobbet idag!

Fick inte komplettera tentan så det blir till att skriva om i augusti men det känns ok, är en ganska viktig kurs så jag vill känna att jag kan det bra!