• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

Skrutt,
    Jag fattar inte vad jag ska göra hela dagen imorgon. Kommer ju krypa på väggarna

Om nu mensen dyker upp så kommer jag väl bryta ihop eller nåt sånt

Bara en fråga, om det nu skulle visa sig att jag är gravid, får jag fortfarande vara kvar i tråden då?

• Skrutt 83

Vilken nivå det har blivit i 08-tråden! Men jag håller med er tjejer, finner ingen mening med att de som redan startat hänger där, och det är nog därför det inte dyker upp nya. Är för en ny tråd även om jag 99% av tiden kommer hänga här med er!

Lusse: Jag har verkligen ingenting emot att du kommer prata med oss om er tjuvstart, tvärtom jag kommer glatt heja på och hålla tummarna! Vi är ju många som hoppas på tjuvstart, denna tråd är ju för att vi ska kunna peppa och stötta varandra i vårt och torrt oavsett när det blir verkstadsstart!

Håller med om att vi måste dra ihop till Syltfisk-träff sen! Skrattande

• Yoyna

Men klart du får Cia!!! Hur kan du ens komma på en så dum tanke! Det blir ju bara roligt för oss att följa dig! Tycker jag iaf!

Tack Skrutt! Ja, det känns bra! Men idag har jag faktist ätit lite godis, och imorn ska vi till kompisar på kvällen å grilla, så då går jag väl upp igen. Men ska försöka fortsätta shaka nästa vecka med!

Trist med tentan, då blir det att plugga i sommar då!?

Jag vill slappa med dig lusse!

• Cia80

Yoyna,
    Förlåt, men jag kände att jag var tvungen att fråga. Men jaja, nu kanske jag inte ska ta ut nåt i förskott.
    Vad gullig du är!

• Skrutt 83

Cia: Ja SJÄLVKLART får du det! Skulle inte acceptera ngt annat! Glad Som jag skrev ovan denna tråd handlar ju egentligen inte om start 08 det är ju en tråd för oss som lärt känna varandra och är till för att peppa och stötta! Eller hur?

Förstår att du kommer krypa på väggarna, inte lätt att inte tänka på det! Min mens har inte heller dykt upp.. Den kommer alltid ons el tors. Har kommit fre morgon en gång.. Fundersam Så troligtvis dyker den nog upp imorgonbitti men hoppas gör man ju! Äter ju pillren fortfarande så chansen för ett pyre är väl sisådär 0!

• Skrutt 83

Yoyna: Man måste få unna sig något gott ibland, annars orkar man inte hålla på! Beundrar sig för att du klarar de hemska shejkerna.. Ska hjälpa kusinen att flytta på lördag så då kommer det nog bli nån form av snabbmat men men.. Blir det så så är det bara att ta nya tag! Åt faktiskt lite naturgodis idag, smarrigt!

• Cia80

Skrutt,
    Det har du ju iofs rätt i!
    Ni är ju bland de första som kommer få veta det.
    Dock vet jag inte när jag kommer kunna uppdatera er. Sambon ska överraska mig i helgen och kommer tydligen inte hem förrän på måndag. Har ingen aning om vad som ska ske

Ja, imorgon kommer det nog bli riktigt jobbigt. Så är det nån som har tid så får ni gärna hänga med mig här då...för att hålla mig borta från toaletten

• Skrutt 83

Yoyna: Ja det känns lite tråkigt men men.. Kommer nog bara behöva plugga hårt i 2 v och sen kan man ju alltid läsa böckerna i solen! Skrattande

• Frila2

Oj, det har hänt mycket här på några dagar. Har inte varit så aktiv men ska skärpa till mig

Cia: spännande, när ska du testa? Klart du får hänga här om du är gravid, hur kan du tro någonting annat?

Håller med er om att 08-tråden har urartat. Skrivit i den också. Jag tycker att det är helt ok om man tjuvstartar och startar några månader innan 08 men om man nu, ett halvår innan det blir 08, är på 6:e försöket då får man hitta en annan tråd. Tjejen har ju kanske startat innan 07 t o m. Sedan håller jag helt med om dagisnivån som blev men om jag får vara lite tasktig blev jag inte förvånad över vem som kläckte de härliga kommentarerna.

Vad har ni andra gjort idag då. Jag har kollat på gilmore girls och sitter nu framför dator och lyssnar på musik på youtube. Har ätit väldigt god kinamat, mmm.. Ska jobba helgen så har helg idag istället

• enlitenbitkaka

Skrutt:
    Vad trist att du var tvungen att göra om...men som du säger; då kan du det extra bra sen Ska läsa dina tips i taco-tråden även fast vi redan ätit, men man kan spara till nästa gång! Köpte Fullkornstortilla, VV-creme fraiche och mager ost!

Cia:
    Ja vi har kommit fram till att den här tråden INTE har något med 08-start att göra längre Så det är klart att du också ska va kvar!

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.