• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Elessario

yoyna: vsd tråkigt beror det bara på hur länge man jobbat? surt isf. börjar den på både höst o vår, på vt brukar det vara lättare att komma in.

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Lusse: Nope inget jobb idag! Har varit och lämnat pappas bil på verkstad och sen har jag bara slappat Skrattande Hade ni trevligt idag hos era bekanta? Håller tummarna för att ni slapp det eviga regnet!

Yoyna: Vad synd att du inte kom in! Ledsen Klart du inte ska ge upp din dröm att bli BM, det är bara fortsätta jobba ihop timmar och sen söka igen, nästa gång är det din tur! Pepp, pepp!!
    Håller tummrna för att allt går bra med er bekants lilla förtidigt födda!

Cia: Vad kul med bilen! Vi ska köpa vår bil imorgon ska bli så kul! Hade ni det bra i Sthlm? Hittade ni på något kul?

• enlitenbitkaka
    presens konjunktiv skrev 2007-07-11 10:48:05 följande:
    Vad skönt att höra! Jag hade så ont att jag låg och grinade...*usch*
    Skrutt 83 skrev 2007-07-11 18:36:38 följande:
    Skönt med slappardag!! Hade jättetrevligt idag...blev fika, grillat och sen jordgubbar. Kenzo är kär i tiken och försöker para sig heeeeela tiden! Men dem hade roligt och simmade och så iaf......trots att det sprack upp och blev sol så avstod vi tvåfotingar från det nöjet
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

Skrutt,
    Ja, fast jag har nog inte riktigt fattat än att vi verkligen ska ha en sån fin bil Jag är lite seg med att förstå saker och ting ibland

Vi hade det jättetrevligt i Sthlm. Vi gick i Gamla stan, Drottninggatan, Gallerian, NK och tittade på en utställning i Kulturhuset om Astrid Lindgren.

Åh, vad jag längtar efter bebis. Börjar nästan bli jobbigt igen...*suck*

• Fröken85

Yoyna: Vad tråkigt att du inte kom in på din utbildning... Men ge inte upp din dröm. Du får söka igen och igen, men till slut kommer du lyckas!!!!

Å här dök mensen upp idag... Bara augustimens och septembermens kvar å sen ör vi igång. Shit, det börjar vekligen närma sig!!!

God natt syltisar!!!

• Skrutt 83

Hej Syltisar!

Nu har vi varit och skrivit papper så imorgon kl 14 hämtar vi ut vår sprillans nya Honda Civic!  Vi var ju innan helt säkra på att vi skulle ha en Maxda 3 men så blev det inte, passade på att provköra Honda innan och den visade sig mer prisvärd, säker och tystare än Mazdan. Så det kan bli! Dessutom blev det 38 hk mer och ändå bensinsnålare! Flört

Lusse: Låter som en riktig toppendag! Ja det var skönt att slappa! Hihi så det blev inget bad? Flört Själv har jag inte badat en enda gång i år! Jäkla skitväder, regn, regn och mer regn. Hittade ni någon rolig bil idag då? Jag som marknadsförde mazdan så mycket, så blev det ändå inte en sån.. Kan rekomendera er att kolla på Honda Civic! Skrattande Hihi

Fröken: Hihi 2 besök av tanten är inte mycket! Själv har jag 2 piller-menser kvar sen jäklar! Sen ska det hållas tummar för att sambon är redo också, ej fått några klara besked ännu.

Cia: Ja det är lite svårt att greppa att man ska ha helt ny bil! Låter som ni han med mycket när ni var i Stockholm!

• Cia80

Skrutt,
    Ja, verkligen!
    Vi får väl se hur det går imorgon.
    Kul att ni också ska få hämta ny bil imorgon

Ja, det gjorde vi. Kan säga att det kändes i fötterna efteråt

• Cia80

Skrutt,
    Exakt
    Ev. kommer det bli en tur hem till mina föräldrar i helgen för att visa upp vrålåket

• Skrutt 83

Cia: Hihi, vad skoj! Vi har också planerat in en hel del bilturer, måste ju visa upp nyförvärvet!