• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka
    VIKT-LISTAN

Fröken85
    - startvikt v25: 66,1 - målvikt: 60 - vikt v28: 64.7 - totalt: -1.4
    Skrutt83 - startvikt v25: 57.4 - målvikt: 52 - vikt v28: 56.3 - totalt: -1.1
    Luscious - Startvikt v25: 74.3 - målvikt: 67 - vikt v28: 74.4 - totalt:  +0.1 (ner 1.6)
    Yoyna- Startvikt v25: 72 - målvikt: 65 - vikt v27: 68.5 - totalt: -3.5

Dagens vägning var en fröjd 0.1kg över min startvikt...på en vecka....how did that happen???? :-O
    Frila2 skrev 2007-07-10 17:21:27 följande:
    Har kikat lite på en annan sida så jag tänkte bara säga Grattis till Thulan som har blivit antagen till ssk-programmet. Trist att du måste vänta på brevet innan du får veta Lusse. Elessario, måste du också vänta på brevet eller kan du kolla på nätet?  
    Ja man kan ju alltid hoppas att jag får Brevet imorgon...men så tur har jag aldrig
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Thulan

Frila: Tackar! Även fast det var ganska väntat att jag skulle komma in så känns det ändå skönt att jag nu vet att jag kom in. Men nu när jag äntligen kan slappna av dyker andra frågor upp i huvudet som om jag kommer klara utbildningen? Har jag valt rätt yrke? Kan jag bli en bra ssk? Haha, har väl lite "kalla fötter", men det går nog över när man väl börjat plugga men kommer säkert återkomma under utbildningens gång. För jag är en riktig velpotta som tänker alldeles för mycket

• Thulan

lusse: Ja det känns jätte skönt! Har sett fram emot det här i över ett och ett halvt år så det är underbart.

• enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-07-10 20:00:11 följande:
    lusse: Ja det känns jätte skönt! Har sett fram emot det här i över ett och ett halvt år så det är underbart.
    Ja jag är jätteglad för din skull!!! Hoppas att jag har samma tur bara OM jag kommer inska bara sambons problem med CSN lösas...sen blir det flytt!
  • Thulan

lusse: Va snäll du är Håller alla fingrar och tår för din skull, men jag tror att du kommer in. Vad har han för problem med csn?

• enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-07-10 20:07:15 följande:
    lusse: Va snäll du är Håller alla fingrar och tår för din skull, men jag tror att du kommer in. Vad har han för problem med csn?
    Haha...ja man blir ju involverad i era liv här ju Ja demhar redan släppt på KAU's hemsida att det finns platser kvar på lärarutbildningen....borde ju betyda att alla behöriga söknanden blivit antagna?
    han läste ett halvår i Luleå och sen ett på Chalmers....hoppade av båda med oavklarade kurser. Han har betalat tillbaka 15-20000:- av dem lånen än så länge. Fårse om han får nytt...
  • Skrutt 83

Hej tjejer!

Thulan: Ett STORT grattis till antagningen!!

Lusse: Grattis till fin-fint resultat på vågen! Superbra kämpat! Håller tummarna för att du kommer in snart!

Elessario: STORT grattis till antagningen du också!

Hoppas allt är bra med er, jag är helt slut, jobbat hela dagen och sen varit ute och sprungit 5 km. Idag fick jag lite panik för framtiden.. Vill ju så gärna starta i höst men är orolig för ekonomin.. Vi kommer få det körigt redan nu.. Men jag vill verkligen inte vänta.. Vi måste bara klara oss! Är rädd att sambon ska tveka bara just för ekonomin...

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-10 21:37:54 följande:
    Hej tjejer!Thulan: Ett STORT grattis till antagningen!!Lusse: Grattis till fin-fint resultat på vågen! Superbra kämpat! Håller tummarna för att du kommer in snart!Elessario: STORT grattis till antagningen du också!Hoppas allt är bra med er, jag är helt slut, jobbat hela dagen och sen varit ute och sprungit 5 km. Idag fick jag lite panik för framtiden.. Vill ju så gärna starta i höst men är orolig för ekonomin.. Vi kommer få det körigt redan nu.. Men jag vill verkligen inte vänta.. Vi måste bara klara oss! Är rädd att sambon ska tveka bara just för ekonomin...
    Vill du ha någon att nojja över ekonomin tillsammans med så finns jag här Vi kommer ha det tajt....kommer spara de pengar jag tjänar i höst för att använda som utfyllning av min FP. Ska flytta till billigare lght nära universitetet... Men det kommer ändå bli tajt! Men nu har jag nojjat, räknat, oroat mig, räknat lite till...och jag orkar inte mer! Vi kör på....jag offrar gladeligen lite vardagslyx för en bäbis. Allt ordnar sig