• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Tack Lusse! Känns bra att jag har dig att nojja med! Håller med dig till 100 % offrar också gärna lite vardagslyx för att få en liten! Skrattande Som du säger så tror jag att allting löser sig, man lever ju efter vad man har! Fick bara lite panik idag när man kollade räkningar och sen när man tänkte på vad bilen kommer kosta och allt Förvånad Men men, det löser sig! Jag vill verkligen inte skjuta på bebis!

Hur mår kroppen nu? Är ÄL över? Graviditetssymtom? Flört

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-10 21:54:14 följande:
    Tack Lusse! Känns bra att jag har dig att nojja med! Håller med dig till 100 % offrar också gärna lite vardagslyx för att få en liten! Som du säger så tror jag att allting löser sig, man lever ju efter vad man har! Fick bara lite panik idag när man kollade räkningar och sen när man tänkte på vad bilen kommer kosta och allt Men men, det löser sig! Jag vill verkligen inte skjuta på bebis!Hur mår kroppen nu? Är ÄL över? Graviditetssymtom?
    Ja just nu lägger vi flera tusen i månaden på hämtmat/hemkörning och det kan vi ju lätt avstå ifrån! Vi kommer ju ta över mammas bil så där tillkommer skatt och försäkring också....

Kroppen mår fint...inga ÄL-smärtor längre. Bröstvårtorna va dock ÖMMA något så in i norden i flera dagar! Kunde inte sova utan linne på mig för täcket skavde! Eller hämta mjölk i kyldisken... Nu är det bättre dock Själv då? Hur länge har du kvar med piller?
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Jo man kan ju faktiskt omprioritera en hel del! Vi kommer kunna åka och storhandla mkt mer nu när vi får bilen och det spar man faktiskt grymt mkt pengar på!

Vad skönt att det gått över nu, inte kul när de är så ömma. Spännande att se om tanten kommer som den ska eller om den lyser med sin frånvaro av en bra orsak Glad

Den 19/8 tar jag sista pillret! Så det är faktiskt inte så långt kvar, har snart bara 1 ½ karta kvar! JIPPI! Sen är det bara att hoppas på att sambon vill släppa soldaterna fria och skjuta skarpt Flört

Hur gör ni nu? Skyddar ni er fram till sept/okt?

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-10 22:11:07 följande:
    Jo man kan ju faktiskt omprioritera en hel del! Vi kommer kunna åka och storhandla mkt mer nu när vi får bilen och det spar man faktiskt grymt mkt pengar på!Vad skönt att det gått över nu, inte kul när de är så ömma. Spännande att se om tanten kommer som den ska eller om den lyser med sin frånvaro av en bra orsak Den 19/8 tar jag sista pillret! Så det är faktiskt inte så långt kvar, har snart bara 1 ½ karta kvar! JIPPI! Sen är det bara att hoppas på att sambon vill släppa soldaterna fria och skjuta skarpt Hur gör ni nu? Skyddar ni er fram till sept/okt?
    Ja storhandla ska vi också göra....och sen kan man va riktigt kärringaktig och leta rabattkuponger

Ja nu ska vi bara se så att den djävulska mensvärken inte kommer tillbaka....va därför jag började med pillrena. *hoppas inte* 19/8 e ju typ....imorgon nästan Håller tummarna för att det går smidigt och smärtfritt för oss! Ovch att din sambo släpper till direkt

Vi kör oskyddat....hade ju avbrutet vid ÄL + en gång då vi missade att just avbryta Så nu frågar sambon om jag e gravid heeeeeeela tiden!
  • Skrutt 83

Ja jag håller också tummarna för att det går smidigt! Hihi ja det är riktigt nära nu, så spännnade!

Åhh vad spännande att ni kör oskyddat och vid ÄL också!! Förvånad Hihi! Skrattande Du ska se att det blir ett + på stickan fortare än väntat! När har du FUM? Håller tummarna för att du kommer slippa jobbig mensvärk.

Ja killar är så roliga, de verkar tro att man blir gravid bara de viftar m kallingarna medan vi oroar oss för om vi ens kan bli gravida. Skrattande

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-10 22:28:18 följande:
    Ja jag håller också tummarna för att det går smidigt! Hihi ja det är riktigt nära nu, så spännnade!Åhh vad spännande att ni kör oskyddat och vid ÄL också!! Hihi! Du ska se att det blir ett + på stickan fortare än väntat! När har du FUM? Håller tummarna för att du kommer slippa jobbig mensvärk. Ja killar är så roliga, de verkar tro att man blir gravid bara de viftar m kallingarna medan vi oroar oss för om vi ens kan bli gravida.
    Ja två månader kvar till start för vår del. Kollar på fertilityfriend.com och OM jag har en 28dagars cykel så har jag ÄL 30e augusti....hoppas vi kan börja redan då....om inte måste vi vänta till 27sept FUM den här månaden är 20e juli OM jag har en 28dagars cykel...vet ju inte än.

Hur länge har du ätiti dina piller/andra hormoner?

haha ja typiskt killar!!! När jag frågade varför han tjatade omdet hela tiden så sa han att han ville veta om han hade något att se fram emot....va lite sött *ler*

"beställt" bil än då?
  • Skrutt 83

Vad gulligt sagt Skrattande Han verkar verkligen längta efter liten nu! Jag har ätit i lite mer än 8 år, du då? Hoppas verkligen att kroppen kommer igång. Har redan kollat att OM jag har 28 dagars cykel och får ÄL direkt har jag det runt den 6 sept. Glad Håller tummarna för att ni sätter igång direkt då, om det inte redan är ett pyre på plats Flört

Nope ingen bil beställd ännu, får pengarna på tors så då åker vi direkt och beställer Skrattande

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-10 22:42:08 följande:
    Vad gulligt sagt Han verkar verkligen längta efter liten nu! Jag har ätit i lite mer än 8 år, du då? Hoppas verkligen att kroppen kommer igång. Har redan kollat att OM jag har 28 dagars cykel och får ÄL direkt har jag det runt den 6 sept. Håller tummarna för att ni sätter igång direkt då, om det inte redan är ett pyre på plats Nope ingen bil beställd ännu, får pengarna på tors så då åker vi direkt och beställer
    ja ha erkänner aldrig att han längtar Men det gör han! Har ätit i 7½år.......så ett par månaders paus är nog bra för kroppen! Då håller vi tummarna för mycket "mys" (*asg*) runt 6:e sept.! Sambon fyller år 23e sept. och vi firar vår årsdag 8e okt......hoppas på en fin present
    Börjar han "mjukna" din sambon nu? Längta lite extra kanske? *leR*

oooh vad spännande med ny bil!!! Ska definitivt ta med mamma och provköra Mazda3 på torsdag....och hoppas att det är öppet då
  • Skrutt 83

Hehe ja vi hoppas på mycket "mys" då Skrattande Jag ska hålla tummarna för att ni får den perfekta presenten på födelsedag/årsdag!

Jag hoppas och tror att han mjuknat, han säger inget rent ut men pratat mkt mer om framtiden med barn och så. Jag hoppas verkligen att han är redo i augusti, kan verkligen inte vänta längre!

Ja det ska bli jättespännande att få bilen! Det tycker jag verkligen du ska göra så får du rapportera vad du tycker om den. Ska hålla tummarna för att de har öppet Skrattande