• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Frila: Åhh vad jobbigt, finns inget värre än när man går om varandra hela tiden.. Sambon är iväg med sin klass kommer väl hem vid 23 eller så.. Blir tidig sänggång för mig idag, jag ska rida lektion kl 08 imorgon så jag måste vara i stallet kl 06.30

• Frila2

Oj, vad tidigt du ska upp. Imorgon tänker jag sova lääänge. Vaknade av katterna som var helt vilda kl 06. Den stora katten på nästan 6 kg hoppade upp på dvd:n, vidare upp på tv:n sedan ett skutt upp på stereon och ett sista skutt upp på bokhyllan
     Skrikandes Jobbiga katt som kommer ha sönder alla våra prylar snart. Vi har inte råd att köpa en ny dvd, tv och stereo samtidigt för att han hoppar sönder dem. Gick inte och lade mig förrän 03 eftersom katten jävlades redan igårkväll/natt. Imorse gick jag upp och lade mig i soffan med vattenpistolen redo. Sedan sköt jag på honom varje gång han hoppade upp. Kl 9 gav han upp och kl 10 somnade han äntligen, och jag också. Han har inte hoppat mer idag men jag går runt med vattenpistolen ifall att. Han ska inte vinna detta.

• Skrutt 83

Frila: Haha känner igen det där! Mina katter brukar också hålla igång på nätterna, man blir tokig!

• Frila2
    Skrutt 83 skrev 2007-05-03 21:12:11 följande:
    Frila: Haha känner igen det där! Mina katter brukar också hålla igång på nätterna, man blir tokig!
    Ja, de brukar vara vilda men detta var något nytt. Vi får se hur det blir inatt.
    Ska ducha nu, hörs kanske senare.
  • Yoyna

Tillbaka från duschen! Sambon lovade att skynda sig hem från jobbet å jag hoppas att han inte måste somna direkt utan känner för att hångla lite

• Kelso

Skrutt 83 skrev 2007-05-03 21:12:11 följande:

hihi, jag har tre vildbasar(katter)+ en till vilde (hund)... På natten ligger det tre kissar i min säng, någon under täcket, någon på min rygg och den sista på mina ben...det är svårt att röra sig kan jag säga!
    Hunden sover i en bur i köket som tur är!!
  • presens konjunktiv

Så härligt, Kelso! Min katt vägrar att sova i sängen, men båda hundarna vill ligga så nära som möjligt.

Den som säger att man inte kan köpa kärlek, kan aldrig ha hört talas om hundvalpar.
  • Kelso

presens konjunktiv skrev 2007-05-03 21:40:46 följande:

Så härligt, Kelso! Min katt vägrar att sova i sängen, men båda hundarna vill ligga så nära som möjligt.
    Va du glad för det=)
    Jag har försökt att stänga ute kissarna ur sovrummet, men då krafsar de på dörren heeeeeela natten och jag blir TOKIG!
Svar på tråden SYLTFISK