• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

lusse,
    Åh, så söta kläder!
    Vill börja shoppa kläder men tänkte att jag skulle hålla mig tills vi fått ett plus.

• Fröken85

ja ni vet ju redan om min hemliga låda.. 'hihi'

• Skrutt 83

ÅÅ blir sjuk av att se så söta saker! Har inte köpt ngt ännu, det spar jag nog tills jag fått ett + på stickan!

• Fröken85

Nu loggar jag av för idag. Ska göra lite skolarbeten ikväll tänkte jag. Sov så gott vänner! Tack för att ni finns här...

• Yoyna

Fi: Är helt med på ditt resonemang, nått sånt kan vi oxå tänka oss, men då blir det väl kanske trean å fyran som blir lite tätare några år efter trettio, om vi känner att vi orkar och vill (och kan!). Tycker inte det är tasktigt att ha fem år mellan barnen, då hinner man med det första ordentligt och när tvåan föds så får den nya lilla massor av ens tid eftersom den första klarar sig en del själv!

Skrutt: Funderar på att gå till MammaMia när jag väl blir gravid, tycker de verkar så trevliga där! Hade föresten en avslappningsskiva därifrån som jag lyssnade på innan A föddes, superbra!

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-02 21:50:06 följande:
    Nu loggar jag av för idag. Ska göra lite skolarbeten ikväll tänkte jag. Sov så gott vänner! Tack för att ni finns här...
    Sleep tight!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Yoyna: Ja, jag gör också det! Min kompis går där och tycker det är super. De har ju UL där också så då behöver man inte en remiss sen från sin BM till sjukhuset.

• Thulan

Jag vill ha ca 3-4 år mellan mina barn, iaf mellan de två första. Har alltid velat ha en pojke först och sedan en tjej eftersom jag själv alltid har velat haft en storebror, men nu känner jag att jag nog helst skulle vilja ha en tjej först. Skulle va så kul med en liten tös! Om jag får bestämma och om jag orkar så skulle jag vilja ha minst 3 barn, gärna 4

Jag beställde faktiskt en filt från Lundmyr här om dagen, jag har tittat på den länge men den är så fruktansvärt dyr. Men så var den rea i en nätbutik så jag passade på att slå till Den borde dimpa ner i brevlådan vilken dag som helst nu.

Svar på tråden SYLTFISK