• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • presens konjunktiv

Jag tror inte han vill dela med hundarna, det är nog mest det.

Den som säger att man inte kan köpa kärlek, kan aldrig ha hört talas om hundvalpar.
  • presens konjunktiv

Förresten, Kelso, varför "Kelso"?

Den som säger att man inte kan köpa kärlek, kan aldrig ha hört talas om hundvalpar.
  • Kelso

presens konjunktiv skrev 2007-05-03 21:46:30 följande:

Förresten, Kelso, varför "Kelso"?
    Kelso som i that 70:ts show (med aschton kutcher)*oj vad mycket stavfel* och donna från samma tv-program.

nakenkissen heter Pulver, men honom har inte vi döpt utan uppfödaren.

Hunden Harry, tja, dynamit harry kanske=)
  • Cia80

Hej tjejer!
    Är nu hemma från en helt ok kväll på jobbet.
    Bävar dock inför morgondagen, men det ska väl gå det med. Som tur är så är jag ledig i helgen.

Längtar efter bebis. Visst är det konstigt
    Sambon sa dock nåt kryptiskt i tfn förut som kanske får mig att behärska mig lite.
    Han sa:
    Vi får väl se hur vi känner i höst...

• Fröken85

Men oj cia... Han kanske börja längta han oxå! Du får väl helt enkelt vara världens gulligaste och snällaste flickvän som inte alls tjatar på honom (lätt?, näe inte alls), så kanske det går snabbt innan han kommer och ber dig om en liten 'hihi'. Hoppas får man ju alltid!

• Fröken85

Jag längtar oxå...

Nu har jag även lyckats gå upp ett par kilo, och all de kilona har satt sig på magen. Har en fin liten kula och går ibland och klappar mig själv på magen och önsketänker att det är en liten bebis där inne. Men sen kommer verkligheten tillbaka och man vet att det bara är fett, fett, fett. Jag vill ju verkligen ha en riktig bebismage.

Jag är knäpp, jag vet!

• Cia80

Fröken,
    Ja, nu ska jag försöka vara riktigt duktig och inte säga ett knyst om bebis på hela sommaren.
    Tror ni att jag lyckas?
    Fast han menar att vi ska bestämma oss i höst, sen om det kommer ske nåt i höst det är en annan fråga. Men han vill känna efter ordentligt och det är väl egentligen väldigt vettigt.
    Men det känns ändå som ett steg i rätt riktning.

Jag kan också stå framför spegeln och stryka mig efter magen. Ibland är längtan så stor så jag väntar mig att jag ska känna en liten spark eller nåt.

• Fröken85

Ja den här längtan tar död på mig snart. Fattar inte hur jag ska orka längta till plusset när vi väl har startat...

Men nu måste jag sova tjejer! Ses väl imorgon hoppas jag!

Och igen då: Grattis lusse och hoppas att det gick bra för dig på provet! *KRAMAR*

• enlitenbitkaka

Men!! Inte sova nu tjejer....!! Sambon öveträffade sig själv idag med att beställa hem min favoritmat, mina favoritblommor, mitt favoritvin osv. Och sen när vi sitter och äter frågar han "Vad är det för papper uppe på bohyllan?" Va, frågar jag. "ja uppe där, se efter..."
    Jag klive rupp på en stol och ser efter....och vad ligger där? Broshyrer på förlovningsringar!!! Med ett stooooort leende frågar han om jag vill förlova mig med honom. Klart jag vill!!!

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Thulan

lusse! Va kul! Vad avundsjuk jag blir! Gratulerar till den kommande förlovningen.

Svar på tråden SYLTFISK