• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Fröken85

Jag har faktiskt städat min lägenhet nu *stolt*.....

Fundera på att fixa något att äta, men vet inte vad....

• Frila2

Imponerad! Borde gjort det, orkade inte. Har diskat 72000 glas och tvättat och vikt tvätt men mer än det blev det inte.
    Jag gör köttförsås och spagetti just nu, mycket avancerat.

• Fröken85

Å va gott. Är så hungrig nu så nu orkar jag inte laga nån mat. Får väl bli en kopp te och en macka sen....

• presens konjunktiv

Frila: Ja, det är både positivt och negativt att skriva istället för att prata. Och ja, jag är med i Hem till gården-tråden, men säger inte särskilt mycket. Tjuvläser mest.

Den som säger att man inte kan köpa kärlek, kan aldrig ha hört talas om hundvalpar.
  • Frila2

Sitter och tittar på animalplanet, djurpoliserna i Houston. Förstår inte varför jag tittar på det, blir bara arg och ledsen.

• Yoyna

Hej hopp!

Har just snabbstädat hemmet, ska snabbstäda mig själv oxå (dusch), men ni känns mer lockande!

Grattis lusse!

• Skrutt 83

Hej tjejer!
    Hoppas ni haft en bra dag! Själv har jag precis kommit hem efter en dag med gym, skola, ridning och jobb och nu är jag sjukt trött!

Grattis på födelsedagen Lusse, hoppas provet gick bra!

• Skrutt 83

Vad har ni för planer för kvällen då? Sambon min är borta så jag är ensam, ska se lite på TV och ta det lugnt!

• Frila2

Inga planer direkt. Sambon kommer hem från jobbet om en halvtimma ungefär. Sedan blir det kanske tv en stund. Ska hoppa in i duchen alldeles strax också.  

Vi har ett härligt schema denna veckan. Jag jobbade natt måndag och tisdag. Sambon var ledig mån och tis och jobbade istället ons och tors kväll. Sedan är han ledig helgen och jag jobbar fre, lör sön. För säkerhets skull gör vi tvärtom nästa vecka. Jag jobbar ons och tors. Han jobbar mån, tis, ons, fre, lör och sön. Han jobbar iof oftast korta kvällar och är hemma mellan 21:30-22:00 ungefär.

Var är din sambo då? 

• presens konjunktiv

Jag är också gräsänka i kväll, så jag ska nog hänga här.

Den som säger att man inte kan köpa kärlek, kan aldrig ha hört talas om hundvalpar.
Svar på tråden SYLTFISK