• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

Åh, grattis lusse!
    Vilken mysig överraskning

Idag har jag haft en h*vetes dag rent ut sagt.
    Jag och en jobbarkompis gick till chefen och bröt ihop. Vi blev både fysiskt och psykiskt trötta. Så ni anar inte hur glad jag är över att jag är ledig lördag och söndag.

Sitter nu och väntar på att sambon ska komma hem. Sen ska jag iväg på golflektion, så då får jag nåt annat att tänka på.

• FiL81

Hemma redan nu! Härligt! Tyvärr blir maken kvar en stund till på jobbet... hoppas det bara inte blir för sent. Vi tänkte nämligen ha myskväll med fetaostfyllda biffar, potatis i ugn, zatziki och vin... dessutom är min mens slut, så det kan nog hända lite annat heheh...

Frila: så bra att det nu är bestämt med jobbet. Hur var det nu. Innebär din nya tjänst på den andra avdelningen att du får jobba dagar nu - eller minns jag kanske fel?

Cia: låter jobbigt. Vad hände? -Lycka till med golflektionen!

Lusse: jodå, nog finns det möjligheter inom företaget. Dock ses ju jag fortfarande som relativt ny då jag bara har jobbat i ett år.

• Yoyna

Vilken god middag ni får Fi, hoppas sambon skyndar sig hem och är pigg när han väl kommer! (Hem alltså...!)

Hoppas problemen på jobbet löser sig Cia!

• presens konjunktiv

Ha en trevlig kväll och helg, tjejer. Nu ska jag åka och köpa sushi, sen blir det Gilmore girls, ansiktsmasker, mer Gilmore girls och kanske en pedikyr var.

Bad grammar makes me [sic!].
  • enlitenbitkaka

Fi:
    Usch vad avundsjuk jag blir! Vill också kunna laga så god mat! Eller ha en sambo som kan laga så god mat

presens konjunktiv skrev 2007-05-04 18:28:30 följande:
    Ha en trevlig kväll och helg, tjejer. Nu ska jag åka och köpa sushi, sen blir det Gilmore girls, ansiktsmasker, mer Gilmore girls och kanske en pedikyr var.
    Låter som en absolut perfekt kväll

Strosade runt på stan förut och inne i en inredningsbutik kom en mormor/farmor med en Emmaljunga Duo Edge. Och SHIT vad stor den är....stackaren körde på nästan allt! Men det är klart, liggdelen såg äckligt bekväm ut. Men jag står gärna ut med en liiiiten liggdel istället för en sådan pansarvagn
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Fröken85

Lusse: Men lilla vännen, vad glad jag blir för din skull. Vilken fantastisk födelsedagspresent. Gud, va kul!!! Hoppas att nästa steg inte är långt borta nu då..*ler*.... Grattis grattis grattis!

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-04 22:37:09 följande:
    Lusse: Men lilla vännen, vad glad jag blir för din skull. Vilken fantastisk födelsedagspresent. Gud, va kul!!! Hoppas att nästa steg inte är långt borta nu då..*ler*.... Grattis grattis grattis!
    Tack tack tack Är totalt överlycklig och vill mest krama och pussa honom heeeela tiden! Och han gör det inte bättre genom att gå runt och kalla mig sin "fästmö" hela tiden...Ja, vi e lite knäppa

Nej, one down two to go!
  • Fröken85

Ville bara be er önska mig lycka till! Imorgon är jag tärna på sambons systers bröllop och hoppas allt går som det ska...

Kommer väl inte komma in här imorgon så ni får ha en bra helg, tjejer! SÅ hörs vi på söndag!!!

Kram till er!!!

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-04 22:41:31 följande:
    Ville bara be er önska mig lycka till! Imorgon är jag tärna på sambons systers bröllop och hoppas allt går som det ska...Kommer väl inte komma in här imorgon så ni får ha en bra helg, tjejer! SÅ hörs vi på söndag!!!Kram till er!!!
    Åhh vad roligt! Jag som aldrig ens varit på ett bröllop

See you on sunday! Ha så roligt Fröken!
  • Fröken85

Tack vännen! Dags att sussa nu!!! God natt!

Svar på tråden SYLTFISK