• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Frila2

Jaha, nu har ni gått och lagt er allihop igen
    Själv sitter jag på jobbet och är snorig och förkyld. LIte synd om mig helt enkelt

• Cia80

Frila,
    Minns ej vad filmen hette, men rejält rädd blev jag ialla fall

Idag har jag haft golflektion. Vi gick en banvandring. Jag säger bara jösses vad regler det finns. Blir inte lätt teoriprov, fast det blir nog inte det praktiska provet heller. Jag får träna mycket framöver.

• Frila2

Cia: kanske bra att du inte kommer ihåg vad filmen heter efterom jag blir livrädd när jag ser sånt.
    Det låter ju jättekul och svårt med golf. Ja, du får väl träna mycket men det verkar bara kul.

Kommer vara hemma från jobbet inatt eftersom jag är ordentligt förkyld. Mår iof bättre nu än vad jag gjorde i natt/imorse. Då var jag riktigt risig och hade feber, huvudvärk och så täppt i näsan. Problemet var att vi har två patienter som är jättenedsatt i sina värden och mycket infektionskänsliga och isolerade. Där måste jag gå in med min förkylning och riskera att smitta dem och ge dem jätteinfektioner. Idag ska jag sooova. Har sovit fram till 16:30 men är trött fortfarande.  

• enlitenbitkaka

Hej på er tjejer!

Vi har lite grillkväll här hemma med två kompisar till sambon! Dem har (*asg) burit in TV'n till sovrummet för att kunna sitta på balkongen och se på hockeyn!!! Båda balkongdörrarna öppna, TV'n i mitten och sen tre killar rakt framör...tillåt mig le...*ler*

Tänkte iaf bara kika in och säga hej och hoppas att ni inte dör av bebislängtan

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Frila2

Hejsan.

Ser bilden i mitt huvud, tillåt mig skratta åt dem jag med. Inser samtidigt att sambon skulle kunnat gjort samma sak.

Idag är bebislängtan ganska lugn. Men det kommer väl..   

• enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-05-06 18:47:26 följande:
    Hejsan.Ser bilden i mitt huvud, tillåt mig skratta åt dem jag med. Inser samtidigt att sambon skulle kunnat gjort samma sak.Idag är bebislängtan ganska lugn. Men det kommer väl..   
    "Det blir aaalltid vääärre framåååt natteeen...." vet du väl Frila...iaf min bebislängtan, den e som värst när jag ska sova Hade ju kompisen här igår med sin lille kille på 5månader....såååå go. Hjärtat smälter ju när han ler och skrattar åt en...

Ja dem ser rätt roliga ut...sambon hakar på, han som inte ens är en "sportkille"
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Frila2

.. framååt natteeen... *sjunger med med otroligt hes röst* Japp, jag bara väntar.
    Tur att ingen av mina kompisar i stan har småbarn, en gammal klasskompis väntar barn #2 i juni så då ska jag åka upp till henne och titta på lill*n. 

Sambon är inte heller en sportkille, om man bortser från hockey, fotboll, kampsporter.. Ok, han ser på sport men är inte tvungen att följa alla matcher iaf. Hans pappa och bröder ser på ca en fotbollsmatch på tv varje dag. Usch, hade inte stått ut.

• Cia80

lusse,
    Jag kan nog inte påstå att jag dör av bebislängtan just nu. Konstigt nog var det ett tag sen jag tänkte på bebis.

Sambon tittar på hockeyn här. Ska dock snart börja grilla så då får han allt ta och slita sig lite

• FiL81
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-06 18:44:42 följande:
    Båda balkongdörrarna öppna, TV'n i mitten och sen tre killar rakt framör...tillåt mig le...*ler* Tänkte iaf bara kika in och säga hej och hoppas att ni inte dör av bebislängtan
    hehe, *asg*...killar ja....

mannen min stor just nu i köket och gräddar pannkakor! mums! vi (eller det kanske snarare var JAG) pratade om hur bra underhållning det skulle vara för ett litet barn - bara sätta barnet i barnstolen i köket och låta pappa gå loss med plättjärnet....hehe...

här är bebisläääängtan stooooor!
  • Frila2

Fi: min gräddar inte pannkakor. Han kollar på hockey. Men inte ens om han hade tråkligt och var hungrig skulle han grädda pannkakor. Hans sätt att fixa mat är att köpa pizza, sushi, kinamat mm. Han kan laga mat men gör det sällan.

Pratade precis med mitt ex som blev pappa för grygt en vecka sedan. Allt går jättebra. Killen sover till 4 på morgonen. Har lite kolikkänningar på kvällarna och skriker lite men är annars jättesnäll och lugn. Sa till honom att han ska säga till mig att det är jättejobbigt, killen skriker konstant och vill inte äta eller äta hela tiden. Tyckte att han skulle få mig att längta mindre.   

Svar på tråden SYLTFISK