• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

lusse,
    Nä, ge upp kan man ju inte göra.
    Dock så ska jag nog försöka att inte prata om det så mycket så att han, som du säger, får chansen att smälta det lite.

Hihi, vilken komplimang

• Cia80

lusse,
    Åh, tänk om sambon kunde säga det till mig...snart.

Stolarna ser jättefina ut! Vad duktig du är!

• Cia80

Dags för jobb.
    Hoppas vi hörs ikväll.
    Ha en fortsatt bra dag.
    Kram

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-07 12:20:08 följande:
    lusse,Åh, tänk om sambon kunde säga det till mig...snart.Stolarna ser jättefina ut! Vad duktig du är!
    Det kommer han göra! Ha så bra på jobbet!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Frila2

Cia: 2009 är ett jättebra år. Sannolikheten är väl att många av oss får bebis det åter eftersom många startar i sommar/höst och alla kan ju inte bli gravida på första försöket. Säger som Lusse: se till att sambon har ärenden förbi bröllops- och bebiaffärer men försök undvik att prata för mycket om det. Trist när de har rätt bara, visst är det bra att bo ihop innan man gifter sig men samtidigt bodde inte min mormor och morfar ihop innan de gifte sig och de har 60 årig bröllopsdag i nov.

Jag har testat för att se om jag har ägglossning. Börja testa dag 13 allt enligt paketet då min cykel ofta är runt 30 dagar. Visade första stegringen idag dag 18, sista stickan. Det innebär att min cykel ska vara 35 dagar vilket den inte är. Den är alltid mellan 30 och max 33, oftast 32. Ska bli kul att se om mensen är några dagar sen denna månaden så det stämmer med äl-testet. Kul att veta att det funkar iaf. Uppenbarligen har jag äl.

Lusse: Stolarna är jätefina. Imponerad.

Yoyna: Läs på ordentligt nu så kommer utbildningen gå super + att du kan allt om graviditeter sedan. Själv ska jag ju gå tillbaka till gyn onk så jag ska låna lite böcker snart tänkte jag. Gynekologi och obstetrik finns en stor bra bok som heter kanske inte är riktigt den boken jag behöver men jag läser gärna den också   

• Frila2

Fi: sambon har fått en ny favoriträtt. Din veg. lasagne (det var väl du som gav oss receptet?). Lägger till parmesan också, annars är det ditt grund recept. Förstår du, han frågar om den - fast den är nyttig med spenat. Slutar aldrig att förvånas.   

• FiL81

Frila: Ah! sa roligt att höra!! Ja, visst är den smaskens

Pa jobbet nu, mycket att göra idag, sa jag kikar bara kort in här.

• Frila2

Mm *dräggel* lagar den nu och mat om 3 minuter.
    Hörs senare kanske?

• Thulan

Hej tjejer! Vad har ni för er? Själv sitter jag med näsan i matteboken men kan inte låta bli att titta in på FL titt som tätt.

Frila: Va kul att höra att du har äl, alltid skönt att veta att kroppen fungerar som den ska.

Svar på tråden SYLTFISK