• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-07 18:23:56 följande:
    Frila:Tack! Bladspenaten....ska den va frusen som man tinar eller färsk? Låter jättegott....ska absolut prova den någon dag!
    Jag köper frusen men det är för att det är det som finns i vår affär. Färsk går också bramen att man kokar lite först. 
  • enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-05-07 18:48:52 följande:
    Jag köper frusen men det är för att det är det som finns i vår affär. Färsk går också bramen att man kokar lite först. 
    Ok, då kör jag på frusen tinad  Ska absolut gör den......kör på smalmat nu ju! Och den lät inte så värst fet.
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Thulan

Skrutt: Det var bl.a. Babben Larsson, Henrik Schyffert, Johan Glans, Adde Malmberg m.fl. Hur kul som helst!

Frila: Japp sista provet, sen är jag färdig med komvux. Antagningsbeskedet kommer i mitten av juli, så det är ju lång tid kvar. Riktigt jobbigt att vänta, vill ju veta nu på en gång om jag kommer in.

• Frila2

Thulan: vet du om big comedy ska sättas upp i gbg möjligtvis?
    Härldigt att vara färdig med komvux. Hur länge har du pluggat? Åh, det är ju lång tid kvar tills juli! Jag blev första reserv på min skola så jag fick vänta ännu längre på besked även om det i princip är klart om man är första reserv. 
    Ska du jobba i sommar eller ha lite sommarlov?  

• FiL81

Äntligen hemma efter en tuff dag på jobbet.

ååå måste ni prata så mycket om lasagnen!?! blir ju toksugen juh! inte orkar man laga nån mat nu. Blir yoghurt och macka ikväll.

åsså måste jag sätta igång med min tyskläxa. *orka inte*

Thulan: cooolt med stand-up! fattar inte hur de kan va så extremt roliga! Vad får de allt ifrån?!

Skrutt83: ja visst e det härligt att drömma lite om en ev. graviditet redan i ÅR! Själv slutar jag med pillerna först i november, men vem vet?!? Fast eg. vore det inte så passande att jag blir gravid då, för då är risken att mannen är i Kina med jobbet när värkarna kommer. Inte bra

Lusse: snygga ringar! Vi har gjort lite tvärtom. Mannen friade med en bling-bling ring köpt i USA - då kunde ja ju inte annan än att säga JA! Min vigselring blev istället en slät ring med gravering på insidan. Mannen har bara en ring - sin förlovningsring som vi innan vigseln graverade.

och presens: vad lessen jag blir för din skull - bråk och uppskjutande av bebisverkstad... jobbigt. Men du ska se att det blir bra tillslut. Kanske din fru kommer på andra tankar igen. Jamenar, som vi sagt här tidigare i tråden, finns det verkligen nån tid då det klaffar till 100 % att få barn?!?

• enlitenbitkaka

Fi:
    ja så kan man ju också göra Vilken rolig idé! Ja vi funderar och pratade om vad sambon skulle ha för vigselring...antingen kör han en likadan till fast i vitt guld eller en till fast smalare i rött guld med en nedsänkt fyrkantig sten. Eller så sätter han i en sten i förlovningsringen...

*bryderier*

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Hej tjejer!
    Nu har jag ätit mat, också lasange fast GI-lasange, jag kör ju low carb nu, den är supergod! Man smörar en form lägger i zuchini (ist för lasangeplattor)sedan köttfärssåsen, ost, sedan gör man samma ordning igen så allt blir två lager och häller över 1 dl grädde. Mums! Sedan strör man över lite riven parmesan och serverar med sallad till.

Fi: Nää det kanske inte är så jättekul att sitta själv med värkar och ha mannen i Kina.

När det gäller ringar så kommer jag ha vigselring medan mannen bara vill ha sin förlovningsring och skipa vigselringen. Jag vill ha bling-bling iallafall =)

• Skrutt 83

Thulan: Åhh jag älskar Johan Glans. Han är grym.

Någon här som såg Kvarteret Skatan? Helt UNDERBART roligt! Var å såg den som teater också, verkligen att rekomendera. David Batra är ju bara för härlig!

Svar på tråden SYLTFISK