• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Cia: Skönt att höra att man inte är ensam! Det finns ju ganska många trådar där folk blivit gravida trots avbrutet så det finns ju fortfarande en chans =) Läste 20-25% på ett år nånstanns. Yey!

Fi: ja åhh vad jag längtar till själva planneringen, håller på att planerar sambons examens fest just nu, superkul! Har gjort egna inbjudningar och ska fixa dekorationer, mat med mera. Är så kul!

Fröken: Ja tanken på att vara gift är lockande, längtar efter ett svensson-liv. Lycka till med pluggandet!

• enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-05-07 21:45:18 följande:
    Hmm... Funderar på om jag inte ska fråga sambon om vad han tycker om bröllop till nästa dop (om det blir nått förstås, hoppas!)
    Ja, bara för att man kör i samband med dop så kan man ju ändå göra ch ha allt som ett vanligt bröllop. Många brukar ju göra så att dem håller det enkelt men det vill inte jag
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Kolla lägenheten på Gamla Bromstensvägen 125D VILL HA!! Typsikt att man inte har råd att köpa ngt just nu, sambon vill bo kvar i hyresrätten ett tag till. Men ngt sånt här vill jag ha om vi ska ha lägenhet, annars vill jag ha radhus/hus!

www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=3

• Frila2

Skrutt: vilken fin lgh. Förstår att du vill ha den, jag med!

• Frila2

Vi har samma smak du och jag, skrutt.

• Skrutt 83

Frila: Ja hehe! Tycker den var så himla stilren! Åhh vill så gärna åka å kolla, men men.. Är ju förståndígt att vänta med att flytta men ändå..

• Frila2
    Skrutt 83 skrev 2007-05-07 22:10:47 följande:
    Frila: Ja hehe! Tycker den var så himla stilren! Åhh vill så gärna åka å kolla, men men.. Är ju förståndígt att vänta med att flytta men ändå..
    Fast om den stannar på 2,0 miljoner (det gör den ju inte) så kommer den bara kosta 7,500 i månaden med fullt lån, ränta + amortering. 
    Jag älskar så stilrena lgh, älskar vitt grått och svart.
  • Frila2

Nej, inga misstankar om tvillingar. Inga tvillingar alls i varken min eller sambons släkt.
    Du själv lusse?

• Skrutt 83

Frila: Ja jag vet, men det dumma är att i det är inte avgiften till bostadsrättsföreningen inräknat, den var på 4000 nånting... Så det blir ju lite mer!

Lusse: Javisst är den! Hehe ja 2 får lätt plats =) sen finns det gått om plats för skötbord mm i det stora badrummet, perfekt! hihi. Ang. tvillingar så har vi det i släkten men jag tror nog inte jag kommer få det. Jag tycker det vore jättehäftigt med tvillingar men vill nog helst ha en åt gången! =) Känns lite stressigt med 2 på samma gång. Själv då?

Svar på tråden SYLTFISK