• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Lusse: Ok! Ja det är ju så min sambo sa också, att jag självklart får sluta om jag vill. Har frågat om han vill att jag ska äta längre men han säger att det är helt lugnt så det är skönt. Blir persona och avbrutet som det ser ut nu, eftersom sambon tycker det känns ok så antar jag att han inte längre är helt främmande för bebis även om han vill vänta. Är så avis på alla som har sambos som längtar lika mkt som de själva gör. Även om min sambo mjuknat så är han ju inte lika sugen som mig direkt..

• Cia80

Uj, nu är jag nervös.
    Sambons far vill veta vilket år vi ska gifta oss så nu har vi pratat fram och tillbaka om för- och nackdelar.
    Men nu är det hos sambon bollen ligger, så imorgon kväll kommer jag få veta "domen"

• Frila2

Oj, förstår att du är nervös. Jobbigt att vänta på ett så slutgiltigt besked som det.
    Håller mina tummar.

• FiL81

härliga lägenheter ni har hittat tjejer!

åååå vad gärna jag skulle vilja ha nått större när bebis kommer, men samtidigt tycker jag sååå mycket om vår lägenhet med dess läge och område. Att flytta till en större lägenhet i samma hus skulle bli på tok för dyrt - typ i samma nivå som att ha rejäla lån på en mindre villa i Stockholmsområdet. Helt sjukt.

nä nu väntar sängen

godnatt på er!

• Cia80

Frila,
    Ja, förstår inte hur jag ska kunna sova nu
    Det är tur att jag jobbar imorgon så jag får nåt annat att tänka på, annars hade jag väl blivit knäpp

• Frila2

Nej, hur ska du kunna sova? Jag hade inte kunnar göra det heller. Bra att du kan bli distraherad imorgon.

Godnatt Fi.

• enlitenbitkaka

Cia:
    Oja vad nervöst! Ska hålla tummarna för er

Fi:
    Vi vill också ha större men kommer nog bo kvar, trivs så bra här. Varför flytta då?

Skrutt:
    Den här Persona...har den något "bäst före datum"? Nästan 900:- + 150:- varje månad blir ju ganska mycket om man inte ens ska använda den ett halvår.

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

Frila,
    Det vet jag inte. Men borde väl sova snart eftersom jag ska upp 5.30 imorgon bitti.

lusse,
    Ja, det är det verkligen. Känns samtidigt lite skrämmande. Men jag har förberett sambon på att jag kommer bli besviken om det blir -09, men även sagt att det kommer gå över.

Svar på tråden SYLTFISK