• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Cia: ojoj, förstår att du är nervös! Hoppas att du får det svaret som du hoppas på!

Fi: Oj är de så dyra? Det är så sjukt det där med fastighetspriserna, de stiger konstant och sen lär ju räntan höjas snart så det känns ju lite osäkert att investera nu.. Sov så gott!

• Cia80

Skrutt,
    Det hoppas jag med. Vågar knappt tänka tanken att det kan bli -08, alltså om ca 8 månader(!) Då pirrar det massor i magen
    Men det är ju så svårt att inte hoppas, som vi alla vet

• Skrutt 83

Frila: Så fint det var, otroligt läckert! Synd att man inte är miljonär =D

Lusse: Nää det är det inte, kanske på stickorna men inte på maskinen. Det som är bra med den är ju att man kan använda den omvänt sen när det är dags för verkstaden. Då myser man på de röda dagarna istället för att undvika dem! =D Sen tänkte jag nog ha den efter graviditeten också och ha den som p-metod vore underbart att slippa hormoner. Ja lite dyrt för ett halvår hade det varit, men jag tror man kan se den som en investering!

• Skrutt 83

Cia: Ja det förstår jag! Vad kul om det blir 08, 8 månader går ju jättesnabbt! =D Ja att låta bli att hoppas är nog inte nån av oss härinne så bra på! =) Jag ska hålla tummarna!

• Cia80

Skrutt,
    Ja, 8 månader är ju inte direkt mycket om man nu jämför med -09. Men jaja, nu kanske det är säkrast att vi pratar om nåt annat

Tack för att ni håller tummarna.

• Frila2

Kanske ska köpa persona nu när jag fått en dagtissjobb. Då kommer jag ju gå upp tidigt nästan varje dag igen. Vårt system funkar ju nu också men det är fler osäkra dagar eftersom man inte vet riktigt utan bara beräknar. Det med att kunna använda den omvänt är ju riktigt bra. Ska kanske köpa en efter sommaren.

• Frila2

Nej, det är väl inte riktigt vår styrka att inte hoppas och längta direkt

• Skrutt 83

Frila: Ja jag tror att den är toppen! Hoppas att kroppen kommer igång ordentligt så jag kan börja använda den sen. Måste haft 2 el 3 regelbundna cykler utan hormoner! Hehe ja riktigt kul med adressen!

Cia: Hehe ja det är kanske bäst! Annars kan du kanske inte somna ikväll!

• Skrutt 83

Nää tjejer nu måste jag sova lite! Sov så gott, så "ses" vi imorgon igen! Kram på er!

Svar på tråden SYLTFISK