• soffi86

I just can't understand it...

Jag fattar verkligen inte VARFÖR typ 90%av svenska befolkningen skall envisas med att ha likadana kläder! HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... Gaaaahhh!!
    varför VILL alla se likadana ut?? Varför blandar man inte lite och vidgar vyerna bortanför HMs Skyltfönster?

HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... and so it goes around!

Eller har jag fel?
    Vart köper du dina kläder?

• Svar på tråden I just can't understand it...
  • soffi86

mmmhhhmm - men vi har ju inget företag, iallafall inte ngn av oss. det behöver vi inte än vi har redan kollat med skatteverket.

• Kanelflicka

Är det bara jag som ser samband mellan stor kärlek till Marc Jacobs klänningar och oförmåga att föra en diskussion på ett respekfullt och moget sätt?

• soffi86

nej vi/hon litar väl på fabriksägaren? Vad jag vet så ljuger koreaner ytterst sällan

• Roisin Dubh

TS du kan inbilla dig själv hur mycket du vill att alla som tycker skräpet du säljer är skitfult bara är avundsjuka. Men faktum är att alla inte vill strutta runt i gräsliga kläder som t.ex. den här "skapelsen". amoi.blogg.se/images/832_1177704568.jpg

Vissa av oss har gränser.

◄ ►
  • Anne M
    soffi86 skrev 2007-05-03 22:16:32 följande:
    nej vi/hon litar väl på fabriksägaren? Vad jag vet så ljuger koreaner ytterst sällan
    Och tomtar är lila .
  • Melle

Än en gång en riktigt pinsamt och barnsligt inlägg från TS...
    Anledningen att folk inte ifrågasätter de "personliga påhopp" du utsatts för, kan kanske vara den att det ses som mer "legitimt" att "klanka på nån som klankat på andra tidgare"... Om du förstår poängen?

• Mia83
    soffi86 skrev 2007-05-03 22:16:32 följande:
    Och i Sverige ser man isbjörnar på gatorna?
  • Roisin Dubh

Hoppsan där fick du ju lite mer reklam minsann. Skrattande Gratulerar! Det bjuder jag på.

◄ ►
  • reserverad

Tillat mig skratta! Lita pa fabriksagaren? Ni kanske borde ta och kolla upp hur det ligger till innan ni hamnar i fangelse nar ni aker fast for att kranga stoldgods. Det ar latt for vem som helst att anmala sant serru.

Och ljuger koreaner ytterst sallan? Jo tjena!

• soffi86

nej men du har aldrig bott i asien eller? Jag bodde där i sju månader och det funkar inte alls som här i sverige. Han visade oss klänningarna o allt såg och verkar bra ut.

Svar på tråden I just can't understand it...