• soffi86

I just can't understand it...

Jag fattar verkligen inte VARFÖR typ 90%av svenska befolkningen skall envisas med att ha likadana kläder! HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... Gaaaahhh!!
    varför VILL alla se likadana ut?? Varför blandar man inte lite och vidgar vyerna bortanför HMs Skyltfönster?

HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... and so it goes around!

Eller har jag fel?
    Vart köper du dina kläder?

• Svar på tråden I just can't understand it...
  • mysrester

Skulle aldrig ta på min nåt från kappahl eller lindex... *kräks*

• Kanelflicka

Soffi86,

Jag kan inte förstå varför du tar dig friheten att kalla mig pantad. Det är riktigt dålig stil och tyder på bristande respekt mot andra människor. Jag förväntar mig en ursäkt från dig.

• AmandaPitkänen

du tycker det är elakt att säga en klänning är ful, men häver ur dig sen att om man är fet/ful och sönderblonderad så vet man inte hur man får tag på en viss klänning? *s*

• Giz the wiz

skillnad på person och sak ju ts

• soffi86

Jag måste säga detsamma, mysrester: Bra sagt!

• soffi86

AP: Kan du läsa inlägget igen eller skall jag ringa upp och läsa/förklara det för dig??

• soffi86

Nja..när man går på en människa och dess känslor/drar liknelser/säger att ngt är fult så är det samma sak.
    Man gör ju en person ledsen genom att säga att dess smak är dålig/grejer är fula.

• Kanelflicka

Jag har aldrig köpt riktiga märkeskläder, jag är helt enkelt inte intresserad av att ha märkeskläder.

För det första så har jag ingen vilja att betala för varumärket, alltså för "luft".
    För det andra så hellre prioriterar jag andra saker istället för dyrare kläder, jag hellre köper böcker eller reser.
    För mig är de inte viktigt att vara ensam om att ja en klänning i hela staden, jag märker sällan vad andra har på sig.
    Eftersom kläder och mode är inte mitt största intresse väljer jag att inte lägga pengar eller tid på det.

• AmandaPitkänen

soffi86: jo jag har läst det... jag vet inte kanske misstolkar jag texten (kan ju lätt bli så över nätet)?

Ochj kanske misstolkar jag sista du skrev till mig också, men du låter arg och otrevlig mot mig. Varför?

Svar på tråden I just can't understand it...