• Rönnbär

Vi i Kävlinge!

Har saknat en tråd med snack om allt som händer i Kävlinge med omnejd!

Snacka på!

Väder, vind, bästa rean, ankorna vid ån, bästa pizzan.......

• Svar på tråden Vi i Kävlinge!
  • Mamma till Philip Nova Elliot

Idag har vi varit i Furulund och badat! Helt ok bad ju Ingen bil så vi fick ta cykeln. Går in i v 32 idag och har 20 kg övervikt att släpa på!! Skönt att komma i vattnet

Imorron hittar vi nog inte på så mycket mer än hoppas att det blir fint väder sen så kommer kanske en kompis med familj hit. Inte sett vårt nya boende ju

Philip född 021128 och Nova med BF 070806
  • SaraoAlbin

Vi ska flytta till Kävlinge nästa sommar. Bygger hus

• Miafia33

SaraoAlbin: Vad spännande själv bor jag i Barsebäck men inom kommunen.

Vilket väder det har varit idag, det känns som högsommaren redan har kommit. Jag har mest suttit inne och jobbat men tog en sväng till Center Syd och handlade present till min ena brorsdotter som fyller 3 år på Torsdag. Hon hade önskar sig bla trosor, det är väl sött. Hon börjar bli en stor tjej nu och då måste man ju ha trosor istället för blöja

• Rönnbär

Ska till ÖF i morgon om Alex är ok.......varit lite gnällig och liksom "mosig" i ansiktet men ingen feber eller snor eller hosta.....lite nysig..............

Nån mer som ska dit?

• kessie
    En helt underbar dag i Kävlinge idag!!  Solen skiner och det var tokvarmt redan när jag lämnade W på dagis

Hoppas att alla får en supergo dag!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ William ♥ღ ¸.?°´¯)
  • charmtroll

Kan ju berätta att rutinultraljudet i tisdags visade att det bor en lillebror i min mage! En "liten" Caspian. Caspian väger ca 1 970 gram nu, vilket storebror inte gjorde förrän tre veckor senare!!

Härligt väder, men tack och lov att det fläktar annars hade jag dött av värmeslag. Hur sjutton ska man orka sju veckor till?!

• Rönnbär

ååååååå grattis till charmtroll......vad skönt att allt var bra!!!

Jööses vad fl segar idag........

.....skulle bara tipsa om billigt södervidinge-bröd på Ica idag.....två limpor 20 spänn..........toppen för fattiga hemmamammor ju!!!

• Miafia33

charmtroll: Grattis vad spännande

• Mamma till Philip Nova Elliot

charmtroll:

Vad roligt!!! Grattis!! Skoj att veta tycker jag

Vad varmt det är

Nu är det snart helg. Vi ska på föräldrautb idag 13-15, Philip har precis åkt. Hans pappas sambo kom och hämtade honom. En barnfri helg oxh sambon ska jobba. Bara jag och vov som ska ta det riktigt lugnt

Vad har ni andra för planer i helgen?

Philip född 021128 och Nova med BF 070806
Svar på tråden Vi i Kävlinge!