• Rönnbär

Vi i Kävlinge!

Har saknat en tråd med snack om allt som händer i Kävlinge med omnejd!

Snacka på!

Väder, vind, bästa rean, ankorna vid ån, bästa pizzan.......

• Svar på tråden Vi i Kävlinge!
  • snuttP

Hej.. Jag skulle gått i Kävlinge, gick där när jag väntade liam, hos.. hmm kommer inte ihåg hennes namn. Pia kanske?? Men så blev jag sjuk när jag skulle på inskrivning och så hade dom inte tid fören flera veckor senare, så jag vände mig till Svalöv istället. Sååå super go BM jag fått nu. Va ni i Furulund idag? Hitta ni nåt?

• Mamma till Philip Nova Elliot

AnnikaS:

Aha sån har jag haft Säg vilken vagn jag inte haft hehe. Den är bra och smidig tycker jag, spec om man haft en duo eller kombi innan! Ohh låter gott! Vin....mm längtar till man kan ta ett glas igen...sisådär nästa år typ hehe

snuttP:

Hur är simskolan i Furulund? Min lille son är lite av en badkruka! Men jag ska anmäla honom så han börjar till hösten

När har du bf förresten? Här är det 6 aug

Philip född 021128 och Nova med BF 070806
  • snuttP

Jodå jag tycker dom är jätte bra. Hoppas på att vi ska få flytta upp i grupp nr 3 nu. Man får ta allt i sin egen takt, man behöver inte stressa barnet. Det är skönt det ju. Liam gick om grupp 1, 2 gånger. Men lika bra det kändes det som, bättre att han kan det än kommer efter sen. Vad jag vet så får man alltid börja i första gruppen, men ser dom att man redan kan det, så får man flytta upp direkt.

Jag har bf 7 november, så det är en bit ditt.. suck!!

• Mamma till Philip Nova Elliot

snuttP:

Aha ok Philip kan inte mycket...eller vågar ska jag väl säga. Han är lite feg av sig. Kanske lite mitt fel eftersom jag alltid sagt åt honom att vara försiktig nära vatten etc. Han har precis "vågat" lägga sig ner på rygg med huvudet nere när där är lite vatten i badkaret hehe...Han blev jättestolt *S* Och gjorde det sen själv

7 november? Men det går snabbt ändå. Inte i början tycker man men sen. Börjar gå upp för mig nu att jag ska bli 2 barns mamma...sjuuuukt e de

Philip född 021128 och Nova med BF 070806
  • snuttP

Jo men då är det nog bra i Furulund. För där får man ta det i sin egen takt. Dom visar och hjälper. Jag tycker det är toppen. Man får ju va i vattnet med dom, iallafall de 2 första grupperna.

Jo just nu känns det såååå långt borta, men helt plötsligt så är man där och börjar om från början med bebis och allt vad det innebär.. haha..
    Vad tycker din son om att bli storebror då?

• AnnikaS

Har alla det bra i solskenet ? Skrutt sover och jag dricker kaffe och äter Ballerinakex....bra uppladdning för Blodomloppet på 5 km ikväll :):):):)

Jag hittade lite klänningar och nån hatt till J när vi var i Furulund. Tycket personligen inte att där var så mkt.

Hade tänkt att gå på Baby Cafet på torsdag, någon som vill med ? Tänkte vara där vid 10 tiden och gå hem efter sångstunden.

• Miafia33

Hej på er

Jag hittade nyss hit, jag bor i Barsebäck men man kanske får vara med ändå

• charmtroll

*puh* Är det så här det ska vara hela sommaren??? Hur sjutton ska jag stå ut?!! Och stackars lill* bebben som kommer mitt i högsommaren! Varför kunde maken min inte lyssnat på mig när jag sa att det kommer att bli varmt i sommar och en maj-bebis vore det optimala?! *grrrrr*

Var bara tvungen att gnälla av mig lite...

• Zuzzie2

Hejsan på er alla Kävlingebor.

Ville bara informera att Lions har loppmarknad på lördag, ibland finns där verkligen saker att fynda.

Sen startar vi årets cykelfest klockan 15.30 så då är det bäst att ni håller er inne, hihihi.

Ha det så bra
    Kramisar

• Rönnbär

Välkommen hit Miafia33!!!!

Jag hittade inte heller jättemycket på rean i Furulund men lite blev det......några roliga t-shirts med rolig text att slita på, solhatt, munkjacka, filt....tja......det var nog det.........

Har de babysim i Furulund eller är det bara för äldra barn?????

Svar på tråden Vi i Kävlinge!