• Rönnbär

Vi i Kävlinge!

Har saknat en tråd med snack om allt som händer i Kävlinge med omnejd!

Snacka på!

Väder, vind, bästa rean, ankorna vid ån, bästa pizzan.......

• Svar på tråden Vi i Kävlinge!
  • Rönnbär
    AnnikaS   jag var också där!!!!!   på lappen står det att maxpris på plaggen är 20 kr!!    du är inte alls gammal....dumheter...........25 max!!!!

JAg ska dit på söndag så köp inte upp allt är du söt   sällskap kanske.....jag kör och du är trevlig....barnen hos gubarna
  • AnnikaS

Rönnbär, det låter som en bra plan... skall inviga mannen i det när han kommer hem vid 22.
    Visst kan jag vara trevlig men, jag tror att jag tar med plånboken.. för inte skall väl A gå i klänning :):):)

• Rönnbär

jo rosa med blommor helst

Har shoppat ergo idag   Svart/vinbär blev det......ville haft en camel med 3 mån levtid lät inte lockande....fanns blå/camel också  men jag undrar hur den ser ut om(när) man börjar svettas under armarna     super skön!!!   Var på babyheaven och fick bra instruktion med A i selen

• Mamma till Philip Nova Elliot

Rönnbär & AnnikaS:

Vad är det för affär i Furulund? Jag har kört förbi men inte varit inne....Mest kläder eller annat med?

Philip född 021128 och Nova med BF 070806
  • charmtroll

Kikar in här....

Kort presentation: Helen, 30 år, gift med Kristofer, mamma till Gabriel (född okt-04) och väntar en liten med bf 29/7. Har även två pälsbollar som inneboende.
    Bott i Kävlinge i två år, inflyttad från Lund.

• snuttP

Hej.. här har ni mig.. inbiten kävlinge (furulunds bo) men bor numera i Röstånga. Har bott hela mitt liv i furulund eller kävlinge, flyttade hit till röstånga för snart 3 år sen. Trivs som bara den.. men oj vad jag saknar kävlinge när jag är där.. hehe.. får man lov att va med här? Nån här som går på simskola på Vikenbadet i Furulund, eller era barn är kanske yngre? Själv så går jag där med sonen min, han blir 4 år i dec. Jenny

• Rönnbär

Ph mom____ vet inte, aldrig varit där men det är i alla fall en begagnat affär

Klart att alla i närheten av Kävlinge ska vara med

• AnnikaS

Philips mamma, jag har inte en aning, det är Rönnbär som har mer koll...eller hur var det nu :):):)

Charmtroll, välkommen hit ! Hoppas att ni trivs här i byn... Själv har jag bott här sedan -96 (andra gången) och mannen fick jag lurat hit -99.... Har en tjej som är 8,5 mån.

snuttP, som uppvuxen i Teckomatorp kan jag inte förstå att du tycker Röstånga är bättre än Kävlinge :):):):):):)Gick i skolan i Svalöv så en del kompisar bodde i Röstånga....
    Klart du vara med, du kan ju hjälpa oss nyinflyttade...Du kanske vet vad de mer har i Barnvagnskällaren ?De har utförsäljning nu.

Rönnbär, kan vi ta det på fm, skall till mor vid 1330 tiden?

• snuttP

Jag har varit i den affären, men det va nåt år sen. Då tyckte jag inte där fanns så mycket, men det kan ju klart ändras.

Ja för inbiten kävlingebo är jag.. har ju hela sälkten kvar där, plus att vi har en zoobutik i Hofterup.. haha.. får fan flytta tillbaka snart känns det som.. nu när man läser hur jäklans inbiten man egentligen är.. =/

• Rönnbär

snuttP-----de har utförsäljning för de ska slå igen....max 20 kr/plagg.....värt en utflykt ju

AnnicaS.......visst.....kanske får ta med sonen......pappa kanske måste jobba hela helgen  

Svar på tråden Vi i Kävlinge!