• Rönnbär

Vi i Kävlinge!

Har saknat en tråd med snack om allt som händer i Kävlinge med omnejd!

Snacka på!

Väder, vind, bästa rean, ankorna vid ån, bästa pizzan.......

• Svar på tråden Vi i Kävlinge!
  • Rönnbär

Ph m______ vi bor i 1,5 plans med "delat" garage........tomt runt om på andra sidan.......längst bort på rinnbo...

Spännande med valp!!!! Vad är det för något litet underverk???

• Mamma till Philip Nova Elliot

Rönnbär:

Ahh det måste vara ett sånt vi kollat på! Så fanns det möjlighet att göra ett extra rum ovanpå garaget?

Han är resultatet av en tjuvparning, dvärgpudel-mellanpincher hehe Fast söt är han! Occh börjar bli riktigt duktig med att göra sina behov ute! Bilder har jag i galleriet under "Diesel" som han heter

Philip född 021128 och Nova med BF 070806
  • Rönnbär

Japp det är ett sånt hus!!!.....Vi har ett rum där

• AnnikaS

Philips mamma, ÖF ligger uppe på Arvidsborg i ett stort vitt hus sidan om dagiset. Det är öppet mån,ons och fredag för "stora" barn och syskon. Torsdagar fm är det baby-cafe 0-1 år och på em är det för unga föräldrar t o m 24 år. Tisdagar stängt.

Rönnbär, hur gick det med simmning igår ? Nya trixs ?

• Rönnbär

Hej A!!  Satt på flytdyna och dök själv till pappa!!!!!!

Vi funderade på ÖF i morgon fm om det inte tar för lång tid hos sjukgymnasten.......en stund i alla fall.........nån mer????

• Mamma till Philip Nova Elliot

Rönnbär: Ja varför inte? Var ligger det? Vilken tid?Har ju lilla valpen men en liten stund borde man kunna vara borta. Är det för såna stora barn som jag har oxå?

Philip född 021128 och Nova med BF 070806
  • AnnikaS

Rönnbär, tror att ni får byta karriär från hockeyproffs till simmare....

Om jag inte är så förkyld så kan vi nog följa med imorgon, när skall ni vara hos sjukgymnasten ? Baby-cafet är 930-1300 och det brukar vara sångstund vid 1030 och fika vid 11.

• Rönnbär

Sjukgymnasten är vid typ 9........öppen mottagning börjar då och man ska vara där innan annars får man inte vara med Ska försöka snacka till mig aku för den lilla DUMMA RYGGEN JU!! Har ingen aning om hur lång tid det tar.........

Hur funkar fikat????????  Sångstunden är nog mest intressant för oss.......sen ska vi var på lunch hos kompis vid 13 så vi kan inte vara med hela men jag antar att man väljer själv........

• Rönnbär
    AnnikaS skrev 2007-05-23 12:08:05 följande:
    Philips mamma, ÖF ligger uppe på Arvidsborg i ett stort vitt hus sidan om dagiset. Det är öppet mån,ons och fredag för "stora" barn och syskon. Torsdagar fm är det baby-cafe 0-1 år och på em är det för unga föräldrar t o m 24 år. Tisdagar stängt.Rönnbär, hur gick det med simmning igår ? Nya trixs ?
    Visserligen är det för 0-1 men du kan säkert komma ändå??!!
  • AnnikaS

Philips mamma, jag har precis pratat med ÖF(i ett annat ärende) och tyvärr får ni inte komma imorgon på baby-cafet... men ni är välkomna de andra dagarna. De är strikta med att på baby-cafeét är det bara barn upp till 1 år.
    Men vi kan väl se om vi hittar en mån,ons el fredag så kan vi träffas där då?

Rönnbär, fikat är till självkostnandspris och frivilligt. Vi stannar nog inte på fikat imorgon utan vi kör hem. J skall äta middag vid den tiden och det är bättre att göra det hemma.
    De öppnar kl 930 och vi är där nog vid 1000 tiden och imorgon tar vi bilen = kompensation på em med en låååångpromenad :):):)

Svar på tråden Vi i Kävlinge!