Vi i Kävlinge!
Har saknat en tråd med snack om allt som händer i Kävlinge med omnejd!
Snacka på!
Väder, vind, bästa rean, ankorna vid ån, bästa pizzan.......
Har saknat en tråd med snack om allt som händer i Kävlinge med omnejd!
Snacka på!
Väder, vind, bästa rean, ankorna vid ån, bästa pizzan.......
Hur har alla det nu efter midsommar ? Här är det bara fint, en aningens tråkigt väder bara. Det uppmuntrar inte till att gå ut precis.
Vad har ni för semester planer ?
Själv har vi beställt tågbiljetter till Dalarna (mannen kommer därifrån) mannen åker först upp för att fiska lite innan vi kommer senare i samma vecka. Så jag och J skall åka tåg alldeles själva :):):) först till Stockholm för att sen 24 minuter senare förhoppningsvis sitta på tåget till Dalarna.... Nu har jag reserverat platser på nästa tåg till Dalarna (2 tim senare) ifall vi missar det första. Och med tanke på att vi skall från en sida av Centralen till nästa med en del packning så kan det kanske bli det senare tåget...
Annars är det några dagar i Tylösand med kompisar och sen dagsutflykter till bla österlen och Danmark.
Ha det så gott i regnet :):):):)
Hej på er!
Här hade vi en jättetrevlig midsommar. Jag med trots att jag var den enda som var nykter
Sommarplaner består mest i att vänta in lillasyster och vara hemma. Jag ville åka till Italien men det tyckte inte min kära sambo vi "behövde" detta året hehe. Men nästa måste vi bara komma iväg ![]()
Är en Löddemamma (nyinflyttad). Får jag vara med? Skulle gärna hitta lite aktiviteter för mina 2 killar (20 månader och 5 månader).
klart du får!
Fy sicket regn....mannen fick köra vattensafari hem från gtb idag............
någon som känner jimmy kristoffer i kävlinge?
nä
ska coop lägga ner????????????
Hej på er alla Kävlingebor!
FY ...... vad trist väder. Det får bli Center syd idag.
Va ska coop lägga ner, varför tror du det? Jag tror inte det går så bra nu när Ica har fått en så fin affär.
Hoppas ni inte flyter bort
Kram Sussie
Coop----rykte bara........hoppas inte det är sant......tycker Ican är lite ofräsch ibland.........har lite åsikt om hur det lägger bröd i fel lådor då jag är allergiker.........