• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Pusselbiten86
    Niccisen

Jo de är ju det man hört ofta.. men det var ingen som sa något  när vi berätade utan de tyckte det var skoj :)

Har dock hört nu inför 2:an att " Ja ni måste legat på ", " Kunde ni inte ta de lite lugnt eller ;) "... osv osv.. o de e tråkigt de me..
    ♥ De vackraste stunderna har jag med min familj
  • maja 85

pusselbiten; ja vi gör vårt första försök den här månaden så det känns rätt lugnt. usch jag hoppas att vi inte måstye vänta i ett och ett halvt år, fy!måste ju varit hur jobbigt som helst.

• Pusselbiten86
    Maja

ja de VAR väldogt jobbigt... o de blev en chock sen med MR Right... När de tog sig sååå snabbt

Men som sagt han var nog den rätta .. o så ska det förbli
    ♥ De vackraste stunderna har jag med min familj
  • Niccisen

Pusselbiten: Vi får höra från alla håll att allt går alldeles för fort. Min killes föräldrar är 70 och religiösa och de gillar inte riktigt att vi flyttar ihop så tidigt. Jamen ni ska väl inte gifta er än hoppas jag.... Och så tycker de att vi ska vänta med barn...så hans son hinner bli en 8-9 år.... Aldrig säger jag!

Och ska jag övertala honom till giftermål måste det bli ett litet borgerligt. han har redan upplevt det andra och det vill han inte vara med om... men vi får väl se. blir vi med barn gifter vi oss nog också, enklast så..annars blir det så mycket efternamn! *S*

• NanC

hehe tack så mkt , kul när man verkligen känner sig välkomen!

• MariaOMarkus

Välkommen alla nya och god natt på er..här ska de sussas nu efter en lång dag =) Natti kram på er tjejer

• Niccisen

Ni som är nya kan väl skriva lite kort om er? Nånstans bak i tråden har vi en BIM-lista om ni försöker bli med barn, men annars kan ni väl slänga in lite fakta, typ ålder och vart ni bor och så De flesta tjejerna (aktiva tjejerna iaf) härinne är bosatta i Sthlm. Utom jag då:-P

Blir lite roligare när man vet lite om varann

Nej nu blir det sängen här. Pojkvänne jobbar till 03.15 sen ska de packa ihop alla saker och så ska han köra hit... så han kommer nog vara trött imorrn, men men, bara för det behöver ju inte jag vara det *S*

NANNA SÖTT!

• NanC
    Marylicious skrev 2007-05-20 00:54:10 följande:
    Välkommen alla nya och god natt på er..här ska de sussas nu efter en lång dag =) Natti kram på er tjejer
    tack så mkt , jag ska oxå sova strax.. Godnatt!
  • NanC
    Niccisen skrev 2007-05-20 00:55:08 följande:
    Ni som är nya kan väl skriva lite kort om er? Nånstans bak i tråden har vi en BIM-lista om ni försöker bli med barn, men annars kan ni väl slänga in lite fakta, typ ålder och vart ni bor och så De flesta tjejerna (aktiva tjejerna iaf) härinne är bosatta i Sthlm. Utom jag då:-P
    Blir lite roligare när man vet lite om varann
    Nej nu blir det sängen här. Pojkvänne jobbar till 03.15 sen ska de packa ihop alla saker och så ska han köra hit... så han kommer nog vara trött imorrn, men men, bara för det behöver ju inte jag vara det *S*
    NANNA SÖTT!
    Hehe oj, jag känner mig lite för utanför här! Jag bor dessvärre inte i STHLM´s trakten, utan är en trogen Göteborgare
    Men det går väl bra det med va?!
    Go och glad tjej, 20 år gammal! Längtar efter ett eget kärleksbarn, men inte just nu utan om ett "litet" tag..
    Vet inte vad jag ska skriva utan ni fråga istället, va inte blyga utan ställ ALLA frågor ni vill ha svar på!

Kram
  • MissHellen

Marylicious, Okej :/ Jobbigt! Men vi får hoppas på att de blir ett pluss nu o pyret vill stanna

maja, japp allt är ju tillåtet i verkstan

Niccisen, Nja de hade vi redan avklarat innan Så de vart en film (som jag sa ) o sängen ganska snabbt! haha

NanC, Välkommen

Pusselbiten86, Välkommen o Grattis till nummer 2

Go morron bruttor, glömde ju skriva de!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !