• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • NanC

Vågar man kika in i denna tråd, och lämna ett spår efter sig ??

• Niccisen

Ja det är klart det vore kul att ge sonen ett syskon. Fick veta för några veckor sen att hans ex, mamma till sonen, var gravid, trots spiral, men hon skulle göra abort. Hon och hennes kille har bara varit tillsammans några månader... Hon tycker att vi stressar på alldeles för mycket, men samtidigt så är det ju inte hennes beslut.

NanC: Självklart. Vi är faktiskt rätt snälla om jag får säga det själv Välkommen!

• MissHellen

Sorry tjejer, hinner inte svara nu. Min smabo kom in nu, o har tömt vinflaskan o är ganska surrig Men svarar i morron! Ska försöka se på film nu

Natti natti, sussa sött allihopa

• Pusselbiten86

Kikar in... Skulle hängt här för ett tag sen för de var då jag med önskade ...

Men jag försökte med mitt ex i 18 månader UTAN resultat.. Sen bröt vi upp * tack gode gud*

Och bara 2 månade efter träffade jag MR Right.. Detta var i April 2005 , i Sep 2005 testade vi + .. vi skulle bi föräldrar..

Så vi hade inte varit tillsammans så länge.. men vi pratade om barn redan från början

Våran son föddes i Maj 2006.. Och i November 2006 testade vi + igen
    Så nu kommer vårat andra barn i Juli 2007 :)

Så inom loppet på dessa åren har vi..

* April 05 träffades
    * Maj 05 flyttade ihop
    * Juni 05 Förovade oss
    * Sep 05 Testade +
    * Maj 06 Sonen föddes
    * Aug 06 Gifte oss
    * Nov 06 Testade + igen
    * Juli 07- kommer liten

E de okei om jg får hänga här med er fast jag redan är mamma o väntar ett till ?
    Säg till annars

♥ De vackraste stunderna har jag med min familj
  • Niccisen

Haha...sambo, snurrig:P låter som om ni ska ha skoj tycker jag *S*
    Vi hörs imorrn MissHellen

• maja 85

pusselbiten: javisst. vi är nog ganska avis på dig allihopa.hihi.vill också ha bebis i magen :p

• Niccisen

surrig skulle jag förstås skriva...

• Niccisen

pusselbiten: bara skönt att höra nån som det går bra för, trots att de flyttat ihop och skaffat barn tidigt...oftast får man bara höra skräckhistorier.

• Pusselbiten86
    Maja85

Jo jag kan tänka mig det

Jag trodde efter 1 ½ års försökande med massa provtagningar från läkare osv att ja aldrig skulle få uppleva barn eller något..

men livet ville annat
    ♥ De vackraste stunderna har jag med min familj
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !