• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

ja precis för det känns ju lönlöst att ens frösöka bli gravid när man inte har nån mens.jag ska ringa nästa vecka om den inte kommit då.

• NanC

oj vad ni skriver för fullt.. jag hinner ju inte ens med i tråden, jag jobbar ju dagarna långa och kommer hem på kvällarna.. ni får sluta skriva så mkt under dagen, endast kvällstid, heheh . Skojar bara!

• maja 85

nanC:men nu är du ju här! kan ju uppdatera dig vad det gäller mig iaf. testade minus idag på BIM+4. visste att det skulle bli minus men det kändes lite trist ändå, framförallt för att jag nu inser att min mens fortfarande inte efter 5 månader har återhämtat sig från p-pillerstoppet. jäklapuckomens. :(

hur är det med dig?

• NanC

maja 85 skrev 2007-05-22 19:36:26 följande:

nanC:men nu är du ju här! kan ju uppdatera dig vad det gäller mig iaf. testade minus idag på BIM+4. visste att det skulle bli minus men det kändes lite trist ändå, framförallt för att jag nu inser att min mens fortfarande inte efter 5 månader har återhämtat sig från p-pillerstoppet. jäklapuckomens. :(hur är det med dig?
    fan va trist maja.. tråkigt att höra.. speciellt du som verkligen VILL ha barn.. men ge inte upp bruden! försök tills det verkligen "nappar"
    Jag kom precis hem från jobbet.. trött som bara den.. funderar på att ta en tupplur, för jag slockar när som helst..
    Solade idag på min lunchrast, är skit solbränd, helt röd! svider som fan...

allt bra med er annars tjejer?
  • maja 85

jag har inte haft nån sol på hela dan :( men imorgon ska solen lysa i sthlm, då åker klänningen på.yes!!

• MariaOMarkus

NanC - ok här.. skönt och sitta i solen och sola men trist att du bränt dig :/

• maja 85

nanC: nä jag tänker inte ge upp efter första försöket, som tydligen inte ens var nåt förks eftersom jag inte hade nån ÄL.

är det ingen här förutom jag som har oregelbunden mens??känner mig dödsonormal.haha

• MariaOMarkus

jag fick oregelbunden mens då jag trodde jag va gravid (skengravis) då pendlade den mellan 25-30 ..nu vet jag inte..

• maja 85

I see...wellwell.bara den återhämtar sig inom typ två år så..annars blir jag riktigt pissed off alltså.

woho! bara en timme kvar till desperate.yeah.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !