• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus

mina päron har inte 5an här :( (är nere hos dom nu)

• NanC

maja 85 skrev 2007-05-22 19:41:07 följande:

jag har inte haft nån sol på hela dan :( men imorgon ska solen lysa i sthlm, då åker klänningen på.yes!!
    [/citat]
    Ja vi hade inte heller så bra väder här i götet idag..
    Men jag solade solarium inte ute..Vaknade nu, ska ta en dusch..
    Jag har inte heller någon regelbunden mens, det e så jobbigt!!
    Marylicious skrev 2007-05-22 19:49:58 följande:
    [citat]
    NanC - ok här.. skönt och sitta i solen och sola men trist att du bränt dig :/
    jag solade solarium inte ute..
  • NanC

maja: Ja vi hade inte heller så bra väder här i götet idag..
    Men jag solade solarium inte ute..Vaknade nu, ska ta en dusch..
    Jag har inte heller någon regelbunden mens, det e så jobbigt!!

• NanC

Marylicious: jag solade solarium inte ute..

• maja 85

pusselbiten: det är inte bebis, testade minus idag. men det är ingen mens heller så nu får jag dystert inse att min mens inte återhämtat sig som jag trodde och att jag alltså inte hade ÄL då jag trodde och därmed inte hade BIm i fredags..suck.nu vet jag inte alls vart i cykeln jag befinner mig :(

• maja 85

varför i helskotta kan jag inte lägga upp nån bild i mitt galleri??? la precis upp en bild på min kille, eller försökte iaf.kan ni se den????när jag gå in på min egen sida så är den inte där!

• MissHellen

Nej, Jag kan inte se den :/ Du har ju inte änns en såndär grje på sidan där kortet ska vara, om du fattar vad jag menar

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !