• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

jaj, Haha ja Dom är ju de, men jag fick som jag ville i alla fall

Niccisen, Hoppas de går bra på jobbet

• miiillan

nä.. nu ska jag dra mig till tvn och käka frukost och kolla extreme home makover

kikar kanske in sen tjejer!! kram och ha en bra dag

• miiillan

Niccisen: ska de?! jag har för mig att de pratar om den sista filmen i trioligen (hur f'n det nu stavas) i reklamen på tv och radio. men jag kanske har fel

• AngelicaJ

jo jag har med hört att det är sista medan sambon säger att de håller på med 4:an redan..

Sitter och kollar på sidor man kan köpa apiforce, fast känns onödigt innan man vet om man blir gravid den här månaden. Blir till att köpa de när mensen kommer :P

Flyttar den 1:a augusti =)

• Pusselbiten86

Har ni testat rosenrot?

Jag blev gravid den månaden jag åt de...

♥ De vackraste stunderna har jag med min familj
  • AngelicaJ

Nej, har inte testat ngt :P Har inte testat äta något, första försöket denna månad.

• MissHellen

jaj, Jag ska oxå käka frukost o kiak på slutet på Extreme home makover

Jag har oxå hört att de var sista filmen dom gjrode nu(?!)

Angelica, så ni tog lägenheten? Var den fin?

Pusselbiten86, Vad är rosenrot för nått? Har inte riktigt fatta de

• AngelicaJ

jo den var fin =) Behövs lite nya tapeter i vissa rum, men vi gillade den så vi tog den..

• Pusselbiten86
    Misshellen

Ja vad de är det vet ja inte riktigt. Men de som provat de har kännt ägglossning tydligeare samt att ja tror ägget har lättare att fästa sen..
    ♥ De vackraste stunderna har jag med min familj
  • MissHellen

Angelica, Va kul Jag älskar o tapetsrea om..

Pusselbiten, Okej! Men jag läste lite om den nu, o den framhöver ökas sexlust oss både män o kvinnor, gör så att man får en regelbunden mens o att som sagt ägget har lättare o fästa

Funkade de för dej då?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !