• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • miiillan

shit!! här skrivs det för fullt!! ser att ni snackade lite om att lägga ut kort. min kille säger att jag får lägga ut kort på honom först när jag eller vi får plusset.. *suck*

• maja 85

haha jag frågade inte ens min kille.jag bara la ut kortet.fast det är jag som tycker att vi inte ska berätta för nån förrän jag har en bebis i magen :)

• miiillan

hmm.. jag säger bara att folk känner igen mig härifån fl!! en kompis rill min jobbarkompis som är mammaledig hade sett mig..?! vem nu det kan vara och så hade det spridit sig men mig gör det inte så mycket, fast det känns ändå dumt om massa vet att vi planerar också tar det jättelång tid!!! jeje.. får vänta och se helt enkelt

• MissHellen

Go morron tjejer

Vad har ni för er då?

• miiillan

här är man ledig och solen skiner. man borde egentligen gå ut men ingen aning vad jag ska göra så blir nog slappt här inne idag. och ikväll är jag bjuden på bio av sambon jonny depp och gänget!!

• MissHellen

jaj, Härligt Här är de oxå skinande sol, när jag kolla klockan sex i morse så var de 14 grader i suggan, inte så tokigt Kan tänka mej att de är varmare nu..

O va mysigt med bio

• miiillan

MissHellen: ja.. bio är inte helt fel och är ju inte så ofta man orkar gå iväg. lättare att bränna ut filmen hemma

har du några planer idag då?

• MissHellen

jaj, Ja de är ju de Vi ska se Spindelmannen 3 när min sambo kommer hem, han hade laddat ner den i natt

Nja, Jag har inga planer Så jag tänkte nog gå ut o sola o kanske ta med en bra bok? O kanske gå o köpa mej en glass

• miiillan

MissHellen: glass sitter aldrig fel!! ja. spindelmannen ska vi med ladda ner, men tror inte den funnits med bra kvalitet när vi kollat så vi väntar lite.

• MissHellen

jaj, Nej de gör ju inte de Älskar glass, hällst mjukglass. Oj så underbart

Nä, vi har oxå letat men inte hittat. Men i går hittade han en med bra kvalite, så vi får väl se

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !