• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • miiillan

MissHellen: var bor du då? kanske redan frågat

står ju inte såå mycket om dig i presen

• MissHellen

jaj, Vi bor i Härnösand Jag vet inte om du har frågt, men de gör inte så mycket för jag kommer inte i håg vart alla andra bor häller haha

Nej, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu när jag inte vill att nån ska veta att de är jag/vi, i alla fall tills vi får ett plus. För då ska jag skriva o lägga in kort

• miiillan

MissHellen: okey.. jag tänkte vänta med kort men icke

hur ligger du till med allt då? jag väntar på äl

• MissHellen

jaj, haha okej Men jag vill inte att de ska komma ut så alla ska fråga hur de går o allt som hör till de..

Ja, mensen kom ju två dagar tidigare denhära månaden? Hmm! Så jag vet ju inte riktigt när jag har ÄL, men antingen har jag den 24 eller 26, tro ja Hua, vilket räknande! Så vi sexar varannan dag eller om vi känner för de varje dag När har du ÄL då?

• miiillan

tror jag har 29:e.. men när jag närmar mig äl kommer vi sexa mer.. även om det är i snitt varannan dag nu

haha!! tror killar älskar att vi tjejer vill ha mycket sex vid äl

• MissHellen

Okej, Ja jag känner av ganska bra när jag har Äl, ganska tur efter som att mensen kom som den kom

Ja, de tror jag med! Fats min sambo är ganska rolig han, ha sa för ett bra tag sedan att jag inte tar första steget till sex, men de är bara de att han fattar inte när jag vill haha, så jag måste nästan tala om för han att jag vill ha sex O i går var jag på han hela dan efter att han kom hem, men fatta inte så på kvällen sa jag åt han, Jaha fick jag till svar Hua, män?!

• miiillan

jag känner också av äl!! och sist hade vi inte sex på äldagen så det misstaget ska vi inte göra nu

haha!! "jaha" ja.. de är allt "roliga" ibland

• Niccisen

Hej tjejer,
    här ska man snart iväg och jobba... På mitt andra jobb, friluftsförskola, både idag och imorrn. Sen på fredag kommer älsklingen över med sonen

Är grymt avundsjuk, vill också se pirates...men det får bli nästa vecka kanske, när vi är barnlediga

• miiillan

Niccisen: tjena!! hoppas du får en bra dag på jobbet!!

ja.. ska bli ritkigt kul att de hur slutet på allt blir!

• Niccisen

slutet? pratar de inte om att göra fler filmer?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !