• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Pusselbiten86
    Miss Hellen

japp- jag har ju haft problem med ägglossningen i 2 år innan sonen kom till.. o sen trodde vi det skulle vara samma sak efter nu till detta barnet..

Så jag testade o kände av ÄL direkt :) + att jag blev ju gravid den månaden med
    ♥ De vackraste stunderna har jag med min familj
  • MissHellen

Pusselbiten, Okej Men dedära med ÄL känner jag redan av, så de är inga problem. Men iomed att ägget fastande lättare kanske man ska testa, i alla fall om nån månade om de inte rat sej

• maja 85

gör rosenrot så man får mer reglebunden mens? då ska jag definitivt köpa det! men det är rätt dyrt va?

• maja 85

det där låter ju väldans bra alltså måste jag säga...nån som vet var man kan köpa det billigast?

• MissHellen

maja, Jag hittade en sida på google som hade ganska billigt! Så goggla på rosenrot så får du upp de (längst upp om jga inte minns fel)

• JoelsFru

OJ! Ni har skrivt massor!
    Jag har missat jättemycket!
    Vad har hänt?

Amor vincit omnia
  • MissHellen

JoelsFru, Hej allt bra i dag?

Jag kommer inte riktigt i håg vad vi har pratat om Men nu på slutet har vi i alla fall pratat om rosenrot!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !