• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • JoelsFru

Ahaa! Det är bra med mig. Fast tvättmaskinen har pajjat så vi måste börja använda tvättstugan igen *snyft*

Ok, ja jag har hört dubbelt om det där! Att det innehåller nånting som kan hindra graviditet?
    Har ni pratat om det? Eller vet någon vad jag pratar om?
    Jag har inte vågat testa det av den anledningen?

Amor vincit omnia
  • MissHellen

Ojdå! Vi skulle inte klara oss utan tvätt maskin iomed att vi bara har i våran lägenhet, o jag håller på o tvätta nu så jag är glad att våran funkar

Jasså? Jag visste inte riktigt vad de var förrän i dag.. Jag har inte testat de, vi har ju precis börjat tillverka
    Men de visste jag inte, hmm! Då vågar inte jag häller testa

• maja 85

usch man hör så olika saker om allting, jag har hört samma sak om grape att man både bli feril och infertil av det, man vet inte vad man ska tro på.

om inte jag har blivit gravid om typ ett år så ska jag börja prova såna där saker.

• MissHellen

maja, Så hade jag oxå tänk! Funkar de inte "bara ändå" så måste man ju ta till lite knep

• Pusselbiten86
    Maja..

kolla på tradera.. Där är en massa som säljer... Jag köpte mina där
    ♥ De vackraste stunderna har jag med min familj
  • MariaOMarkus

usch..jag ger upp att bli gravid igen..:( får köpa mig en hund istället

• MariaOMarkus

MissHellen - va på ungdomsmottagningen idag..har lite problem "där nere" och så tog vi grevtest negativt + att hom kollade med vul,hon såg inget :( blir så lessen,vill ju plussa igen..orka bli lessen varje månad ..nej tack..

så jag håller mig lite på avstånd från denna tråd..men hoppas ni andra plussar snart

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !