• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-05-28 19:21:48 följande:
    Får jag så hänger jag gärna kvar men det är ju upp till er va ni tycker..alla är ju så trevlig här så vill ju inte lämna MIsshellen menar du hur jag berättade för killen ?
    Du får INTE lämna oss! Det är inte tillåtet! Du bara måste stanna kvar
    FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • MissHellen

Lovelly, Okej Underbart! Studenten var bland de bästa jag upplevt i heela mitt lit, hur jävla kul som hällst. Men ändå min värsta dag, för vuxen livet började på allvar, allt var sååå stort! Skrämmande o inte veta vad man skulle göra, för hur jobbig skolan än var så var de en trygghet i sej.. Men den dagen glömer jag inte

Jag jobbar extra på ett dagis, annars är jag arbetslös o gör de bästa för att dagarna ska gå så snbbt som möjligt haha

• MariaOMarkus

Misshellen - jaa men då är jag kvar kul att man är så välkommen..

jag gick upp så tyst jag kunde (han hörde mig inte sa han ) och sen så gick jag in på toan och testade. Sen så vart jag ju tvekas då strecket va så svagt så gick in här och frågade och fick de bekräftat haha.. Då jag satte mig vi datorn vaknade han upp och undrade vad jag gjorde "inget,sa jag" och försökte låsas som ingenting men han va fortfarande misstänksam. Och kom och började krama mig och pussa på mig samtidigt som han försökte känna i fickorna på min morgonrock men jag spelade på som ingenting..sen så frågade han va jag gjorde och varför jag såg så hemlighetsfull ut och då visade jag honom testet

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-05-28 19:24:35 följande:
    Du får INTE lämna oss! Det är inte tillåtet! Du bara måste stanna kvar
    Klart man stannar kvar när man är så väl bemött
  • MissHellen

Mary, O va kul haha! Jag skulle aldrig kunna hålle mej ja, jag skulle bara skrika ut de så att alla visste om de (nästan i alla fall)

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-05-28 19:28:20 följande:
    Mary, O va kul haha! Jag skulle aldrig kunna hålle mej ja, jag skulle bara skrika ut de så att alla visste om de (nästan i alla fall)
    haha tro mig de va inte lätt att hålla tyst och spela poker fejs med honom för han mörkte ju direkt att de va nåt hihih
  • Niccisen

Mary: Klart du ska vara kvar! Meningen var ju att vi skulle hålla ihop, det kom vi ju överens om. Då kan man ju inte bara slänga ut dem som plussar *S*

• MissHellen

Mary, du ska ju vara kvar o smitta av lite gravbassilusker på oss andra så klart

• MariaOMarkus

Niccisen - jaa man vill ju vara kvar nu när man lärt känna er och sådär ni andra kommer ju oxå plussa snart *hostar graviditetstbaciller över er*

Misshellen - jaa hosta över lite till er nu :-d

• Niccisen

Mary: Ja det får vi hoppas! Det var ju vår plan ju:P

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !