• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus

Lovelyy - nej då syns inget..va jag hört här inne så är de för tidigt..men har du inte fått mens än så är de ju lovande

jag frågade på kk då jag va där sist (23maj) och frågae om man kunde se nåt på vul nu (vecka4)och de sa hon att man inte kunde..

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-01 15:10:18 följande:
    Lovelyy - nej då syns inget..va jag hört här inne så är de för tidigt..men har du inte fått mens än så är de ju lovande jag frågade på kk då jag va där sist (23maj) och frågae om man kunde se nåt på vul nu (vecka4)och de sa hon att man inte kunde..
    okej, det är ju positivt! Dock så käkar ja ju några "skjuta upp mensen" tabletter nu så jag kommer få vänta ytterligare 5 dagar!
    FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • MariaOMarkus

Lovelyy - ska du testa om 5 dagar då?

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-01 15:19:52 följande:
    Lovelyy - ska du testa om 5 dagar då?
    jag vet inte... beror lite på... kanske ska vänta ytterligare lite... Men det står ju på tabletterna att man inte ska äta dom om man är gravid. BM sa dock att det är inte någon fara om jag blir gravid, så det känns jätte skönt i alla fall
  • MariaOMarkus

Lovelyy - va skönt att de inte kan påverka jaa okej,är ju bra de så man slipper slösa massa pengar på tester..

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-01 15:28:05 följande:
    Lovelyy - va skönt att de inte kan påverka jaa okej,är ju bra de så man slipper slösa massa pengar på tester..
    Jo det känns jätte skönt. Vill ju inte att bebisen ska bli missbildad...
  • MariaOMarkus

Lovelyy - nej de vill man ju inte. Men ändå kan folk inte veta att dom är gravid och dricka o sånt långt in i gravditeten och barnet blir ändå friskt..skumt de där tycker jag

• TheLove

Mary: Jo jag har en kompis som fick veta väldigt sent att hon va gravid. Hennes lilla son är det inga som helst fel på... Men just det att det stod på bipacks sedeln (heter det så?): "Graviditet: Risk för fosterskadade effekter. Använd därför inte Primolut-Nor under graviditet annat än bestämd ordination från läkare"

• MariaOMarkus

Lovelyy - jaa okej då förstår jag men om du är gravid så frå vi hoppas du får veta de så pass tidight att du slutar äta tabletterna

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !