• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Niccisen, Nja de vore roligt nu oxå men jag kan tyvärr inte! Far hem te mammsen o pappsen nu i dag o kommer hem på Måndag kväll, sedan jobbar jag på Tisdag, tror tillomed att jag har en stängning :/ Eller när skulle du fara hem?

• Niccisen
    MissHellen skrev 2007-06-01 13:47:38 följande:
    Niccisen, Nja de vore roligt nu oxå men jag kan tyvärr inte! Far hem te mammsen o pappsen nu i dag o kommer hem på Måndag kväll, sedan jobbar jag på Tisdag, tror tillomed att jag har en stängning :/ Eller när skulle du fara hem?
    Åker hem tidigt på onsdagen. Ska åka bil med några tjejkompisar som ska till Kristinehamn och Götebrog och de kör förbi Örebro så de slänger av mig där, tyvärr är inte pojkvännen hemma då annars kunde jag tagit ett dygn i Örebro också, men men...
    Annars så får vi se till att få ihop allt i augusti och visst vi har nog inte några jättemagar då, men man kanske har ett plus iaf

Och så pratar vi ju om att träffas allihop nere i Sthlm.. Frågan är ju när vi ska lyckas med det.
  • MissHellen

Niccisen, Jaha :/ De var ju synd! Men då får vi allt tajma in de till sommaren, med magar eller ett plus som du säger Låter kanoners de!

Ja, I stockolm. De känns som att de blir lite långt för min del, men man vet aldrig

• TheLove

jag har BIM idag... men jag va ju på kk och gjorde ett vul i onsdags och så pratade vi om att vi försökte bli gravida. Hon borde ju ha sett om det var en bebis i magen då.. Denna månad blev det väl ingenting antar jag... Så det känns lite tråkigt Nytt försök nästa månad...

FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • MissHellen

Lovelyy, Synd :/ Men som du säger, nya tag! Man får inte ge upp..

• MariaOMarkus

God morgon tjejer (om det nu är de)

va pratas de om här då?=)

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-06-01 14:20:06 följande:
    Lovelyy, Synd :/ Men som du säger, nya tag! Man får inte ge upp..
    Nej då, det tänker jag inte göra.. .kan tänka mig att det kommer ta låång tid det här!
    Marylicious skrev 2007-06-01 14:28:07 följande:
    God morgon tjejer (om det nu är de)va pratas de om här då?=)
    Just nu sitter jag och babblar om att jag inte är gravid
  • MariaOMarkus

Lovelyy - har du testat dig ? jaa du är ju inte ensam om att inte vara de...jag vill oxå blir gravid,NU NU NU NU...

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-01 14:40:22 följande:
    Lovelyy - har du testat dig ? jaa du är ju inte ensam om att inte vara de...jag vill oxå blir gravid,NU NU NU NU...
    Nej det har jag inte gjort men jag gjorde ju VUL i onsdags, skulle jag varit gravid hade hon ju sett det och berättat det för mig antar jag? Det borde hon väl?
  • MariaOMarkus

Lovelyy- vilken vecka skulle du varit i då?..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !