• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-06-14 17:02:59 följande:
    Ja, Men om den ändå ka komma kan den väl komma när den ska så man slipper fundilera..Okej, Härligt! Både med fördelsedag o studenten
    Jo det är jätte skönt, man får massa paket och det är super skoj! Nu när man ska flytta också blir det ju ännu roligare
    Är du över 23? Kika in här i så fall! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • MissHellen

Lovelyy, Ja Jag vill gärna ta studenten igen

• MariaOMarkus

Hello tjejer
    sitter p[ ett internetcafe i grekland..himla sk;nt vader har maste jag saga..hihih

hur mar ni da ??

• Niccisen

Mary: Låter toppen!  Grekland och svagt plus

• MissHellen

Mary, Nämen heeeej Tar du dej tid o slänga in ett hej haha! Hur underbart på en skala har ni då?

Jätte bra här! Själv då?

• AngelicaJ
    Niccisen skrev 2007-06-14 18:14:38 följande:
    Mary: Låter toppen!  Grekland och svagt plus
    Svagt plus? Vad har jag missat?
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-06-14 22:07:38 följande:
    Svagt plus? Vad har jag missat?
    Hon har ju inte fått mens sen hon fick det svaga plusset, men hon har testat igen utan att få plus... jag antar att det är det som dom menar
    Är du över 23? Kika in här i så fall! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • Niccisen

Angelica: Jag har inget plus, läste att Mary fått ett svagt plus nånstans... tror jag...

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !