• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Niccisen

Jaj86: Jag misstänker precis som du att det inte blev ngn ägglossning denna månad. Brukar alltid märka av den, men samtidigt så har man ju inte funderat på det så mycket sen man började försöka.

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-06-13 17:53:05 följande:
    Lovelyy, Okej! Hur känns derå?
    Det känns jätte bra! Längtar så! blir skönt att få sitt egna! Tror att det är bättre att bo själv ett tag innan man flyttar ihop
    Är du över 23? Kika in här i så fall! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • MissHellen

Lovelyy, Härligt Ja, De vet jag inget om Jag Flyttade direkt till min sambo från min mamma o för oss har de funkar bar i alla fall

Vad har ni för er allihopa då?

• Niccisen

Jag lagar mat och försöker komma fram till om det finns nåt att se på tv ikväll... Jag som aldrig tittar på tv har noll koll

• MissHellen

Niccisen, Vad blir de för gott då?

Ojdå? Kollar inte på tv? Skulle inte funka för min del Min sambo frågar alltid mej vad de är för nå på tv i stället för o kika i tidingen haha

• TheLove
    Niccisen skrev 2007-06-13 19:23:44 följande:
    Jag lagar mat och försöker komma fram till om det finns nåt att se på tv ikväll... Jag som aldrig tittar på tv har noll koll
    Då ska du se på 5an kl. 20 ikväll... en jätte bra serie som började för tre veckor sen eller nått
    Är du över 23? Kika in här i så fall! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • Niccisen

Basmati-ris, stekt kyckling och Uncle Bens Chinese Sweet and sour

Nja jag ser hellre på film. Men men... Tittar alltid på CSI och Criminal Minds, och Navy CIS när jag snubblar över det

• MissHellen

Niccisen, O de lät gott

Dom programen brukar jag oxå se Men som Lovelly säger, kika på 5:an klockan 20:00 ikväll.. 5:an har alltid bäst program

• Niccisen

MissH: Det var okej.

Lovelyy: Vad är det för serie då? Jaghar svårt att följa serier för jag kommer aldrig ihåg när de går... Brukar börja titta på de sen missar jag 3-4 avsnitt och då tycker jag det är onödigt att fortsätta kolla... Tittade alltid på Gilmore girls förut.

• MissHellen

Niccisen, Bara okej ?

O, Jag hatar Gilmors girls haha, Dom pratar på took för mycket o är lite för fjantiga för min del

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !