• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Niccisen
    TheLove skrev 2007-06-17 02:35:45 följande:
    skönt att sova, men jag orkar inte det än :-P jag brukar också planera för att plugga men det blir aldrig som man tänkt sig.. sexa på ordentligt i helgen, jag ska sätta mig ner och prata med gubben om hur vi ska göra med tabletterna och bebisbygget...

Blev tvungen att släppa iväg honom till jobbet imorse... han smet när jag var så trött att jag inte orkade protestera

lite mer än en vecka kvar till BIM och även om jag är säker på att det inte blev nåt... så hoppas jag iaf. dumt ju!

• TheLove
    Niccisen skrev 2007-06-18 10:02:31 följande:
    Blev tvungen att släppa iväg honom till jobbet imorse... han smet när jag var så trött att jag inte orkade protestera lite mer än en vecka kvar till BIM och även om jag är säker på att det inte blev nåt... så hoppas jag iaf. dumt ju!
    jo jag är likadan... jag hoppas varje månad ävn om vi bara haft sex typ två gånger och inte i närheten av äl... Så har jag hållt på i nästan 2 år...
    Är du över 23? Kika in här i så fall! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • Niccisen
    TheLove skrev 2007-06-18 10:04:58 följande:
    jo jag är likadan... jag hoppas varje månad ävn om vi bara haft sex typ två gånger och inte i närheten av äl... Så har jag hållt på i nästan 2 år...
    Det är ju så dumt att gå och hoppas när det inte finns nån chans...jag hoppades med mitt ex också och vi använde alltid kondom... man blir ju så besviken...
  • TheLove
    Niccisen skrev 2007-06-18 10:22:14 följande:
    Det är ju så dumt att gå och hoppas när det inte finns nån chans...jag hoppades med mitt ex också och vi använde alltid kondom... man blir ju så besviken...
    Jo precis... och det är så jobbigt nu när vi inte riktigt vet hur vi ska göra... Jag vill ju så gärna men F vill ju att jag ska prova ett par månader med tabletterna *fundera* Hur ska man göra? *suck*
    Är du över 23? Kika in här i så fall! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • Niccisen
    TheLove skrev 2007-06-18 10:24:51 följande:
    Jo precis... och det är så jobbigt nu när vi inte riktigt vet hur vi ska göra... Jag vill ju så gärna men F vill ju att jag ska prova ett par månader med tabletterna *fundera* Hur ska man göra? *suck*
    svårt det där, men det 'är  ju bara ni som kan komma fram till hur ni vill göra. Ska man se på det krasst borde vi också vänta lite med bebbeverkstaden, tills jag är klar med utbildningen och fått fast jobb, men det handlar ju om 1 år, och så är det ingen som vet hur lång tid det tar... Så vi har bestämt att fortsätta försöka. Blir kanske lite knapert ekonomiskt, men det är vi medvetna om.
  • TheLove
    Niccisen skrev 2007-06-18 12:05:57 följande:
    svårt det där, men det 'är  ju bara ni som kan komma fram till hur ni vill göra. Ska man se på det krasst borde vi också vänta lite med bebbeverkstaden, tills jag är klar med utbildningen och fått fast jobb, men det handlar ju om 1 år, och så är det ingen som vet hur lång tid det tar... Så vi har bestämt att fortsätta försöka. Blir kanske lite knapert ekonomiskt, men det är vi medvetna om.
    Jo vi tänker ju också på det ekonomiska.. Han vill ju igentligen ha fast jobb (han jobbar bara 50%) och jag har ju inget jobb så jag söker en massa...
  • Niccisen
    TheLove skrev 2007-06-18 12:14:22 följande:
    Jo vi tänker ju också på det ekonomiska.. Han vill ju igentligen ha fast jobb (han jobbar bara 50%) och jag har ju inget jobb så jag söker en massa...
    Min kille har ju fast jobb och får ut minst 16000 i månaden. Så lever vi ekonomiskt så klarar vi oss. Sen är det klart det skulle se bättre ut om jag också hade fast jobb och fick ut en ordentlig föräldrapenning, men det här är ju ett val vi gjort, och som sagt...man vet ju inte hur lång tid det tar.

det är nog inget fel att tänka praktiskt, tyvärr är inte det min starka sida. Jag är nog lite mer av en drömmare
  • TheLove
    Niccisen skrev 2007-06-18 12:16:46 följande:
    Min kille har ju fast jobb och får ut minst 16000 i månaden. Så lever vi ekonomiskt så klarar vi oss. Sen är det klart det skulle se bättre ut om jag också hade fast jobb och fick ut en ordentlig föräldrapenning, men det här är ju ett val vi gjort, och som sagt...man vet ju inte hur lång tid det tar.det är nog inget fel att tänka praktiskt, tyvärr är inte det min starka sida. Jag är nog lite mer av en drömmare
    haha ja är precis likadan. Jag tänker inte så mycket på ekonomin, fast just nu söker jag ju massor med jobb. Ju snabbare jag får ett jobb ju snabbare får jag kanske barn... eller nått... Sånt som märks
  • Niccisen
    TheLove skrev 2007-06-18 12:24:53 följande:
    haha ja är precis likadan. Jag tänker inte så mycket på ekonomin, fast just nu söker jag ju massor med jobb. Ju snabbare jag får ett jobb ju snabbare får jag kanske barn... eller nått... Sånt som märks
    Mmm det är ju det... Vi började försöka göra barn när vi räknat lite och insett att jag hinner bli klar med utbildningen. skulle jag bli med barn nu så är bf i mars, och jag går ut skolan i januari:P
  • TheLove
    Niccisen skrev 2007-06-18 12:28:41 följande:
    Mmm det är ju det... Vi började försöka göra barn när vi räknat lite och insett att jag hinner bli klar med utbildningen. skulle jag bli med barn nu så är bf i mars, och jag går ut skolan i januari:P
    Det äär ju jätte bra! Jag vill ha mig en liten 08 och då tycker jag det är dags att bli gravid nu...

GAAH får damp, fick precis veta att en tjej jag babblar med på msn är gravid! Jag orkar fan inte med det här... när är det min tur? Jag har väntat i över två år nu!!!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !