• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Go morron bruttor

allt bra i dag?

Jag tror att Mary fick ett svagt plus långt innan hon fort, men att de inte blev nåe mer.. Om jag inte har helt fel?! Hoppas jag inte lurar er Vi får fråga Mary när hon dyrer in..

• AngelicaJ

Morrn morrn =)
    Lungt här idag, sovit lite doligt inatt bara. Ska strax dra till jobbet. Kan det inte börja spöregna så alla håller sig borta från stan och mc donalds.
    Studenten idag så vi lär ju ha ett helvete på mc donalds =/

Hur ere med er då?

• MissHellen

Okej.. Nej, inge mer regn nu eller de kan får regna hos dej men nte hoss mej

Med mej är de bara bra, kanoners med andra ord

• AngelicaJ

hehe jo här kan det regna, men bara idag :P
    Nehe dags att ta ut hunden, hon är här å buffar på min arm.

• MissHellen

Ja, de låter bra de

Vad har du för hund då?

• AngelicaJ

Det är en blandras av raserna Labrador och Malenoi (Belgisk vallhund).

• MissHellen

Har inte så duktig på hundar, men är de en liten eller?

• AngelicaJ

Hehe nej den e inte så liten.. Finns bilder i galleriet, ska lagga in en ny så du ser bättre. Det är den svarta hunden iaf.

• AngelicaJ

Nu ligger en ganska ny bild där :P den är fråm 1:a april.

• MissHellen

Nämen oj så söt hon var

Vill oxå ha en vovve, men min sambo är inte med på de Men min mamma o pappa har en vit schäfer o hon är så otroligt underbar.. Är ute med hon jämt när jag är hemma

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !