• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

MAJ:

Marylicious,20 år,Kungsholmen,BIM 27/5 (svagt + igår)
    Barngalen, 21 år, Skåne, inväntar sambon, Bim=?

JUNI:

Lovelyy. 18 år, Linköping, försök nr 1 BIM 1/6
    AngelicaJ, 20år, Linköping, försök 1, BIM 7/6
    MissHellen, 19år, Härnösand, försök 2, BIM 6/8
    jaj86, 21 år, uddevalla, försök nr 2, bim 17/6
    JoelsFru, 21 år, Västerås, försök nr 4, BIM 18/6
    Niccisen, fjärde försöket, BIM 26/6
    1984, 22 år, Järna, försök nr 22, BIM 30/6

Letade fram listan

• AngelicaJ

Jaj86 snart BIM ju. Hoppas det är ngt denna månad )

• miiillan

angelica, ja.. fast det ska vara 20:e räknade lite fel, hade visst lite fler dagar mellan mensen än vad jag trodde har inte räknat innan vi började försöka. men som jag redan skrivit har jag inte haft äl denna månaden så det är ingen gravmage här inte..

• MissHellen

Vi måste ju göra en BF lista nu ju

Angelica, du kan väl ta den stora äran o skriva in dej

• AngelicaJ

BF lista
    *AngelicaJ, Linköping, BF 14/2-08

• miiillan

nä, tjejer.. nu ska jag dra och fika och snacka massa skit

ha en bra dag!! och bra start på bf listan angelica. hoppas vi blir fler som får stå med fram över

• MissHellen

Angelica, Så fint de vart

Jaj, Ha en underbar dag med en massa skit snack o fika

• Niccisen
    MissHellen skrev 2007-06-14 12:57:06 följande:
    Spännande vette tusiken, känns som att de redan är kört.. Testade ju ändå minus i Lördags (BIM+1)! Så jag vet inte Nja, Känner ingenting. Förutom att jag fortafarnde har lite flytingar.. Men om jag ska lita på symtomen så skulle jag vara garvid förra månaden haha! Då hade jag ju massa symtom, men mensen kom ändå! Ingenaning
    En del plussar ju inte förrän BIM+11! Så ingenting är omöjligt
  • Niccisen

Jag trodde ju att min ÄL hoppat över för jag har inte känt av den alls, skulle haft den igår, men det är ju 10-16 dagar efter mens, så kan ju diffa lite. Nåja, den verkar vara på väg nu. Har jätteont i magen och det får jag alltid vid ÄL. Frågan är ju om mysningen i tisdags verkligen kan räcka? Han kommer inte hit förrän söndag. Så känns som om vi missat ÄL totalt...*suck*

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !