• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Niccisen

Hjälp! Jag är så fruktansvärt uttråkad. Vet inte vart jag ska ta vägen. Egentligen borde jag plugga och städa.... Har löst korsord i snart två dagar så nu kan jag snart pensionera mig!

Han jobbar extra i stort sett varenda helg hela juni, och så har han ju sitt vanliga jobb på vardagarna och sin son varannan vecka. Vi ses knappt alls och snart ska vi bo ihop. Hur i hela friden ska det här gå?

Jaja, var bara tvungen att skriva av mig lite....

• TheLove
    Niccisen skrev 2007-06-16 23:17:28 följande:
    Hjälp! Jag är så fruktansvärt uttråkad. Vet inte vart jag ska ta vägen. Egentligen borde jag plugga och städa.... Har löst korsord i snart två dagar så nu kan jag snart pensionera mig! Han jobbar extra i stort sett varenda helg hela juni, och så har han ju sitt vanliga jobb på vardagarna och sin son varannan vecka. Vi ses knappt alls och snart ska vi bo ihop. Hur i hela friden ska det här gå? Jaja, var bara tvungen att skriva av mig lite....
    Det kommer lösa sig tjejen. När ni bor ihop kommer ni ju ses mer än vad ni kan göra nu också, Dessutom får ni sova ihop varje natt Se det positivt att han jobbar, han får in pengar till er
    Är du över 23? Kika in här i så fall! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • Niccisen
    TheLove skrev 2007-06-17 00:36:42 följande:
    Det kommer lösa sig tjejen. När ni bor ihop kommer ni ju ses mer än vad ni kan göra nu också, Dessutom får ni sova ihop varje natt Se det positivt att han jobbar, han får in pengar till er
    Haha ja det var också ett sätt att se på saken Jag vet ju att allt blir bättre bara vi flyttar ihop. Är ju 6 mil mellan oss nu så vi ses inte alltför ofta. Det är bara det att jag alltid blir lite deppiga runt både ÄL och mens...Måste bero på nå hormoner...
  • TheLove
    Niccisen skrev 2007-06-17 01:05:49 följande:
    Haha ja det var också ett sätt att se på saken Jag vet ju att allt blir bättre bara vi flyttar ihop. Är ju 6 mil mellan oss nu så vi ses inte alltför ofta. Det är bara det att jag alltid blir lite deppiga runt både ÄL och mens...Måste bero på nå hormoner...
    och kanske att du blir kännslig och det är mycket tankar kring barn? jag vill ha sex idag för jag borde ha äl *fundera* men killen är på firmafest och kan inte komma hit synd tycker jag...
    Är du över 23? Kika in här i så fall! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • Niccisen
    TheLove skrev 2007-06-17 01:50:20 följande:
    och kanske att du blir kännslig och det är mycket tankar kring barn? jag vill ha sex idag för jag borde ha äl *fundera* men killen är på firmafest och kan inte komma hit synd tycker jag...
    Det är mycket möjligt. Vi träffas så sällan men brukar alltid försöka pricka in runt ÄL, men denna gång tror jag min ÄL blev försenad, så chansen att det blivit något är minimalt... Menmen... En ÄL till som måste planeras in, sen bor vi ihop och då blir det lite mer spontant...Nu har det varit så att vi fått ta fram kalendrarna och planera
  • TheLove
    Niccisen skrev 2007-06-17 01:53:58 följande:
    Det är mycket möjligt. Vi träffas så sällan men brukar alltid försöka pricka in runt ÄL, men denna gång tror jag min ÄL blev försenad, så chansen att det blivit något är minimalt... Menmen... En ÄL till som måste planeras in, sen bor vi ihop och då blir det lite mer spontant...Nu har det varit så att vi fått ta fram kalendrarna och planera
    åh så mysigt det låter *kolla kalendern* hum... "jag kan ha sex sen 17:e..." "nej men det kan inte jag för jag jobbar då och hinner inte komma förbi dig då, där emot skulle vi kunna ha sex den 19:e då jag kan ta mig till dig en liten snabbis... kanske 15 minuter eller nått, vad säger du?"

Är det så det låter för er? *reta lite smått*
  • Niccisen
    TheLove skrev 2007-06-17 01:58:05 följande:
    åh så mysigt det låter *kolla kalendern* hum... "jag kan ha sex sen 17:e..." "nej men det kan inte jag för jag jobbar då och hinner inte komma förbi dig då, där emot skulle vi kunna ha sex den 19:e då jag kan ta mig till dig en liten snabbis... kanske 15 minuter eller nått, vad säger du?" Är det så det låter för er? *reta lite smått*
    Haha ja faktiskt. Nästan iaf...enda som inte stämde var tiden..Iom att det är 6 mil brukar han faktiskt stanna över natten, så det behöver inte bli en snabbis....men det är så att vi kollar kalendern när det passar....*sucka* Men vill man ha barn så vill man... och han vill lika gärna som jag så han brukar lösa det. Dvs när min ÄL kommer på rätt dag!
  • TheLove
    Niccisen skrev 2007-06-17 02:01:09 följande:
    Haha ja faktiskt. Nästan iaf...enda som inte stämde var tiden..Iom att det är 6 mil brukar han faktiskt stanna över natten, så det behöver inte bli en snabbis....men det är så att vi kollar kalendern när det passar....*sucka* Men vill man ha barn så vill man... och han vill lika gärna som jag så han brukar lösa det. Dvs när min ÄL kommer på rätt dag!
    haha ni har tur iaf. Jag och killen har precis bestämmt att flytta på olika håll.. jag tror det kan vara bra för oss båda men det känns lustigt... vet faktiskt inte hur det kommer bli med bebisbygge nu... speciellt med tanke på skjuta upp mensen tabletterna som jag äter, ska inte ha oskyddat sex då sa min läkare... så nu diskuterar vi hur vi ska göra med den saken...
  • Niccisen

tråkigt att skjuta upp bebisskapandet. men det kommer ju fler gånger.

och det är klart, det kan vara nyttigt att bo isär och så.

nej nu måste jag sova ju. upp och plugga tidigt imorrn (som om detkommer hända=) sen kommer älsklingen på eftermiddagen...Äntligen! sen får vi se om jag släpper iväg honom till jobbet på måndan!

Natti natt

• TheLove
    Niccisen skrev 2007-06-17 02:09:24 följande:
    tråkigt att skjuta upp bebisskapandet. men det kommer ju fler gånger. och det är klart, det kan vara nyttigt att bo isär och så. nej nu måste jag sova ju. upp och plugga tidigt imorrn (som om detkommer hända=) sen kommer älsklingen på eftermiddagen...Äntligen! sen får vi se om jag släpper iväg honom till jobbet på måndan! Natti natt
    skönt att sova, men jag orkar inte det än :-P jag brukar också planera för att plugga men det blir aldrig som man tänkt sig.. sexa på ordentligt i helgen, jag ska sätta mig ner och prata med gubben om hur vi ska göra med tabletterna och bebisbygget...
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !