• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • miiillan

hej tjejer!! än håller vädret i sig!!
    vår inglasade balkong blev klar igår så imorn eller på fredag blir det till ikea och köpa möbler och sånt!! kommer bli massa härliga kvällar på balkongen i sommar!!
    jobbar 14-21 idag och efter jobbet ska jag ut med jobbet. hade ingen äl denna månaden så det blir till attt dricka lite lagom sådär!
    sen är jag äntligen ledig!!!! två hela dagar!! hoppas bara att vädret håller i sig, men det märker man väl!

• MissHellen

Heej alla glada

allt bra i dag?

Jaj, Här har inte vädret hållt sej :/ Började regna i natt. Fast de är ganska skönt ändå, de är ju så torrt! Men nu kan de få sluta
    Jasså? Ingen ÄL? Hmm..

Själv har min mens fortafarnde inte kommit, fleera dagar sen!

• miiillan

MissHellen: du ska inte testa igen då? nepp.. har hört att det kan bli så att man hoppar över äl, så...

haha!! sprayade på min bränna lite med spraytan nyss.. känns som jag är smutsig på bröstet, så mörkt blev det... usch!! haha!!

ska käka frukost nu och sen en sväng på stan innan jobbet. ha en bra dag! kram

• MissHellen

Jaj, Ja jag ska Men vet inte när! Ska nog testa till helgen, om jag vågar

Okej, men är de inte bara så att du inte kännt av den?

Haha, Hoppas att de ser bättre ut då

• AngelicaJ

Här är det bara bra idag, ledig från jobbet och tänkte plugga lite.

• MissHellen

Angelica, Härligt o vara ledig men mindre härligt o plugga

Kännr du dej gravid då?

• miiillan

jag vet inte... kände ju av den så tydligt sist månad, med äl-flytningar och ont i äggstocken.. vi får vänta och se.. mös gjorde vi iaf flera dagar i sträck eftersom jag inte visste när jag hade den eller inte kände av den rättare sagt

• MissHellen

Jaj, Okej Men då hoppas vi på de bästa

• TheLove

Jag och killen har bestämt att inte flytta ihop än. Eftersom det var en liten etta han fick och jag tror det blir för trångt. Nu har jag dock hittat en jätte fin lägenhet som jag fått. Jag flyttar den 1 augusti en liiten etta på 24,7kvm.

Är du över 23? Kika in här i så fall! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !