Niccisen skrev 2007-06-18 15:52:24 följande:
Hehe okej. Jag tror jag skulle tycka det var jobbigt. Inte för att han inte vet allt om mig, utan för att jag ibland känner att jag har så dumma frågor och så... Och han har ju redan gått igenom allt en gång..det känns som om han vet mer om hur en kvinnas kropp fungerar än vad jag gör...
haha då förstår jag vad du menar... Själv så tror jag att min pöjk inte har en aning om nått som handlar om äl, graviditeter och barn att göra... Han har dock extrem koll på min mens och sådär så då brukar jag kunna ställa frågor till honom och han kan svara bättre än jag

AngelicaJ skrev 2007-06-18 19:23:19 följande:
FY FAN VAD ARG JAG E!!!Måste skriva av mig! Detta är verkligen min dag.Jag fick Godkänt på en uppgift jag legat efter med länge men nu kommer läraren och säger att jag har EN upgift kvar i den kursen, trots att jag frågat vad jag har kvar och den har inte nämnts. Och nu skulle jag gå in och kolla jobbschemat för juli för att ev. kunna boka in en utlandsresa och mitt schema är TOMT! inte en enda jobbtid och jag bad om heltid! Är så förbannad!
Vad tråkigt att din dag har varit så dålig, du vet att du får ringa mig och skrika av dig om du vill?