• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-06-19 07:19:17 följande:
    Lynn vill du dra utomlands med mig? Är du ledig något i juli :P Jag vill åka!
    Klart jag vill... måste bara räkna lite på ekonomin... Ledig i juni som det ser ut just nu i alla fall
    Är du över 23? Kika in här i så fall! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • AngelicaJ

jag är inte ledig juni, men hela juli. Du får kolla om du är ledig ngt då.. Någon gång i mitten passar mig bäst.

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-06-19 12:14:20 följande:
    jag är inte ledig juni, men hela juli. Du får kolla om du är ledig ngt då.. Någon gång i mitten passar mig bäst.
    Jag har bett mor min att hitta en resa till oss :-P Hon är ju galen i sånt..
    Är du över 23? Kika in här i så fall! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • MariaOMarkus

Hej tjejer =)
    nu e jag hemma..såå skönt i Grekland men känns skönt o va hemma oxå hihih...

nu är de bara å vänta in BIM på måndag..*hoppas hoppas hoppas hoppas*

• Pusselbiten86

Hej hej..

Inte skrivit på ett bra tag.. fullt upp här hemma...
    Imorrn bär de av till helsingborg för handling med min bästa vän o hennes dotter :) skoj skoj :)

Va har hänt i tråden? Ngr fler som testat + ?

Kram på er

♥ De vackraste stunderna har jag med min familj
  • MariaOMarkus
    sakoline skrev 2007-06-19 18:46:18 följande:
    Försöker ni få barn aktivt?
    Menar du mig ?
  • MariaOMarkus

AngelicaJ

va hade du för symtom innan du plussade?

• AngelicaJ

jag åt ovanligt mycket och kissade något mer än innan. Samma symtom nu så har inte märkt något annat.

• Niccisen
    sakoline skrev 2007-06-19 18:46:18 följande:
    Försöker ni få barn aktivt?
    Det är väl lite olika i denna tråd, en del försöker aktivt, andra inte, en del är redan gravida
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !