• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Hej Tjejer

Mary o Niccisen, Jag läängtar till på Fredag o hoppas på plus

Jaj, Min mens kom på BIM+8 förra månaden o jag fick inte häller ett plus.. Kännde inte av den innan, vilekt jag bruka göra o sedan dök den upp bara! Så nu vet inte jag häller hur jag ska räkna Men vi har sagt de att vi kör bara på..
    Men hoppas att mensen kommer, man blir allt lite orolig när den inte kommer!

Lantani, Härligt o sluta med P-piller, då känns de ju inte så långt bort

Vad ska alla hitta på i dag då?

• TheLove
    jaj86 skrev 2007-06-27 09:07:48 följande:
    tror att min mens hoppar över denna månaden. är på bim+7 idag och känner ingenting. jag vet att jag inte är gravid (testade igår) blir så himla trött alltså!! hur ska jag räkna ut äl nästa månad nu då?! (utan att behöva hålla på med massa äl-tester)
    Hur lång menscykel har du? är den på 28 dagar har du äl på dag 14 från mensens första dag. har du 30 dagar (som jag) så har du äl på dag 16. Alltså du ska ha äl 14 dagar innan nästa mens... förstår du eller är jag otydlig?
    MissHellen skrev 2007-06-27 11:23:13 följande:
    Hej Tjejer Mary o Niccisen, Jag läängtar till på Fredag o hoppas på plus Jaj, Min mens kom på BIM+8 förra månaden o jag fick inte häller ett plus.. Kännde inte av den innan, vilekt jag bruka göra o sedan dök den upp bara! Så nu vet inte jag häller hur jag ska räkna Men vi har sagt de att vi kör bara på.. Men hoppas att mensen kommer, man blir allt lite orolig när den inte kommer!Lantani, Härligt o sluta med P-piller, då känns de ju inte så långt bort Vad ska alla hitta på i dag då?
    idag har jag inte nått planerat Trååk
  • vernis

hejsan
    idag kommer min svåger hitt var roligt de är 8år tvillingar har köpt en tröj var ut dem en grön och röd men en dracke och dödskalle på den andra de min små gulle pluttar ska bjuda på mina kakor också =)

• MariaOMarkus

Niccisen - håller tummarna här

Vernis - trevligt med besök

Längtar efter en liten i magen
  • Niccisen

Känner av mensvärken så det blir väl mens denna månad också. *sucka*

Idag ska jag åka till Örebro Ska vara där enda till lördag kväll. Ska iväg och handla lite på IKEA och på fredag blir det konstutställning och middag ute på stan

• miiillan

Lovelyy: japp.. vet att äl är 14 dagar innan mens men eftersom den dröjer längre denna gången så vet jag inte hur jag ska räkna när den kommer igen. om du förstår

• TheLove
    jaj86 skrev 2007-06-27 23:45:08 följande:
    Lovelyy: japp.. vet att äl är 14 dagar innan mens men eftersom den dröjer längre denna gången så vet jag inte hur jag ska räkna när den kommer igen. om du förstår
    jag trodde du visste det, men var lite osäker... kan inte hjälpa dig i så fall... du börjat väl räkna som vanligt... får du mens imorgon så är det första dagen. Där emot kan man ju aldrig veta då cykeln ändrar sig ibland...
  • MariaOMarkus

bläää..testade med preg i morse..ser ut som ett svagt +..skulle köpte cb istället..suck

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-28 09:08:44 följande:
    bläää..testade med preg i morse..ser ut som ett svagt +..skulle köpte cb istället..suck
    ojsan hoppsan, spring ner på apoteket när det öppnar och köp ett till! vilken dag har/hade du bim? Jag börjar nästan misstänka en graviditet, mår så jävla illa. Kan ju vara sjuk eller nått annars men... Fy usch och blä... vill bara lägga mig över toan och kräkas... Har bim om typ 2-3 dagar tror jag
  • MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-06-28 09:24:58 följande:
    ojsan hoppsan, spring ner på apoteket när det öppnar och köp ett till! vilken dag har/hade du bim? Jag börjar nästan misstänka en graviditet, mår så jävla illa. Kan ju vara sjuk eller nått annars men... Fy usch och blä... vill bara lägga mig över toan och kräkas... Har bim om typ 2-3 dagar tror jag
    jaa jag funderar starkt på de men här på apotek så har dom bara dubbel packetet med cb..men men..jag hade BIM i tisdags så är på BIM+2 och testade starkt med cb BI+3 förra grav...
    jasså..kanske du oxå är gravis
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !