• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus
    jaj86 skrev 2007-06-21 10:22:59 följande:
    tack men räknar med mensen. oj, inte meningen att skriva två gånger förut.. hur går det för dig då Marylicious? testet idag?
    de blir ju antigen eller..men håller tummarna för dig
    har BIM på måndag och funderar på att testa på lör lr sön..så tänkte åka ner till apoteket och köpa cb digital sen..
  • miiillan

Marylicious: hur har du tänkt göra imorgon? ska på middag till svärföräldrarna och där blir det alltid flera snappsar och jag är inte den som säger nej direkt

och sen på kvällen ska vi vara med några kompisar, alla kommer ju undra varför jag inte dricker... bara en av killkompisarna som vet att vi planerar barn

• MariaOMarkus

jaj86- jadu jag vet inte..inga av mina kompisar vet något. Men de vet att jagf haft problen med halsen och ätit pencillin så jag kan alltid dra den historienRäcka ut tungan

ska du testa idag lr imorgon?

• miiillan

Marylicious: haha!! okey.. kanske får hitta på något jag med då.

ja.. jag får väl göra det.. men kommer säkert bli minus och känns som jag lika gärna kan dricka eftersom jag gissar på att mensen kommer. men så finns det ju tänk om...

• MariaOMarkus

jaj86 - hehe jaa om ded blir + får man alltid hitta nån ursäkt Skrattande
    jag tycker du ska testa imon för å vara på den säkra sidan,får du ett minus så kan du dricka utan att få skuldkänslor,får du ett plus får du komma på en bra ursäkt

• Niccisen

Det är ju rätt bra att kunna säga att man äter penicillin... Urinvägsinfektion är bra att skylla på, för det är ju ingenting som syns utåt iaf!

• miiillan

glad midsommar på er tjejer!!

testade minus idag, men tror inte jag ska dricka. känns inte rätt ifall ifall det tagit sig. om inte tanten kommit efter helgen testar jag igen.

dessutom regnar det ju så det kommer inte bli värsta partyt här, kommer nog bli att spela spel i ett lusthus hemma hos en killkompis och höra regnet smattra mot rutorna. härligt

ha det gott alla!! nu ska jag göra mig iordning för jobbet. 10-15.15 helt okey eftersom det är dubbelt betalt tjao!

• TheLove

Glad midsommar

Tråkigt at du testade minus jaj   Hoppas du bara är låghormonare, när hade du bim?

• Niccisen

Här blir det inget party alls, jobbar natt både inatt och imorrn natt... Men jag skulle ju inte dricka iaf iofs. BIM 27-28/6 Det närmar sig...

• TheLove
    Niccisen skrev 2007-06-22 11:02:38 följande:
    Här blir det inget party alls, jobbar natt både inatt och imorrn natt... Men jag skulle ju inte dricka iaf iofs. BIM 27-28/6 Det närmar sig...
    jag har också bim snart men jag är nog inte gravid så jag kommer dricka i alla fall... Dessutom så även om jag vore gravid skulle inte bebben få alkohol i sig då det är så tidigt än...
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !