• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-28 09:32:38 följande:
    jaa jag funderar starkt på de men här på apotek så har dom bara dubbel packetet med cb..men men..jag hade BIM i tisdags så är på BIM+2 och testade starkt med cb BI+3 förra grav...jasså..kanske du oxå är gravis
    Jo det skulle inte sitta fel... eller både ja och nej. Nu är det definitivt slut mellan mig och killen. Har fått veta massa saker som han ljugit för mig om och sådär så jag vill inte vara med honom längre... men jag skulle bli överlycklig om jag var gravid. Vet att jag skulle behålla det men jag skulle vara riktigt kluven...

Jag tycker du går och köper CB... vet du om wondfo pregnancy test är bra? har sånna hemma, och funderar på om man kan plussa så tidigt... har lixom bara två test kvar hemma
  • MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-06-28 10:22:25 följande:
    Jo det skulle inte sitta fel... eller både ja och nej. Nu är det definitivt slut mellan mig och killen. Har fått veta massa saker som han ljugit för mig om och sådär så jag vill inte vara med honom längre... men jag skulle bli överlycklig om jag var gravid. Vet att jag skulle behålla det men jag skulle vara riktigt kluven... Jag tycker du går och köper CB... vet du om wondfo pregnancy test är bra? har sånna hemma, och funderar på om man kan plussa så tidigt... har lixom bara två test kvar hemma
    usch då va hemskt :/ jaa hoppas de blir som du vill..hur de än blir så har du vänner och familj som komme stötta dig..och även vi här
    vet inte ,du kan ju testa när du tror du har BIM och se..annars fråga här på sidan =)
    jaa jag tänker köpa cb då jag litar mer på dom
    Längtar efter en liten i magen
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-28 10:40:47 följande:
    usch då va hemskt :/ jaa hoppas de blir som du vill..hur de än blir så har du vänner och familj som komme stötta dig..och även vi här vet inte ,du kan ju testa när du tror du har BIM och se..annars fråga här på sidan =)jaa jag tänker köpa cb då jag litar mer på dom
    Men det är ju så dyrt :-P tack jag vet att det finns massa stöd här från alla håll och kanter! Det betyder jätte mycket Lycka till när du testar med CB
  • MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-06-28 12:01:17 följande:
    Men det är ju så dyrt :-P tack jag vet att det finns massa stöd här från alla håll och kanter! Det betyder jätte mycket Lycka till när du testar med CB
    va bra att du har stöd å vet om de tack får se när d blir av
  • Niccisen
    Marylicious skrev 2007-06-28 09:08:44 följande:
    bläää..testade med preg i morse..ser ut som ett svagt +..skulle köpte cb istället..suck
    jag litar inte på preg... du får köpa ett cb och testa om
  • AngelicaJ

Lynn jag testade innan BIM, tror det var 3 dagar innan och fick ett plus. testade öven +3 och fick ett plus då med =)

• MariaOMarkus
    Niccisen skrev 2007-06-28 12:31:23 följande:
    jag litar inte på preg... du får köpa ett cb och testa om
    litar inte heller på dom..testade + med cb BIM03 första gången och nu är jag på BIM+2-3 och då borde de ju synas på cb men inte på preg för dom e B...s Cool
  • AngelicaJ

men testa med cb då. är ju nyfiken =))

• vernis

Marylicious Ja det är alltid lika trevligt att få små besök =)

• MariaOMarkus

Testade med cb digital..ett minus..ska testa imon igen

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !