• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus
    Skrattande
    Längtar efter en liten i magen
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-06-23 21:44:18 följande:
    Hej! Haft en bra midsommar allesammans?
    Jag hade jätte kul, Vi var i Mjölby hemma hos Goding och My på fest, sov där och åkte till pojkarna dagen efter sen åkte vi på fest hos en kompis till Kimman och sov i lambohov. En hel helg bort ifrån vardagen, jätte skönt! Vad har du gjort?
  • MissHellen

Hej alla underbara tjejer

Hur har ni haft de utan mej o allt?

Kom precis hem från mamma o pappa efter lite mer än en vecka där Hur underbart som hällst! Party i helgen med en massa godingar o träffa en massa gammla klasskompisar o dansa en massa, kul som satan Hur har ni haft de i midsommar då?

• MariaOMarkus

MissH - du har varit saknad

nu ska jag äta..tjingeling =)

• MissHellen

Åh, Mary va du är gullig Jag har saknat er oxå

• miiillan

hej igen girls!! bim +5 och ingen mens och inget plus!! blir snart gaaalen!! mensen får f_n ta och komma nu så man kan ta nya tag!! är nästan säker på att jag inte är gravid, men hoppas kan man ju alltid. ha en underbar dag alla!! dags att jobba nu. tjao!

• MariaOMarkus

själv har jag icke testa då poste inte kommit..*irirterad*

jaa men klar du varit saknad missH

• MissHellen

Go morron brudar

jaj, hoppas att de blir ett plus eller att mensen kommer nu då! Ska du testa eller?

Mary, Ska du testa i dag
    De är ju bra att ni har märkt att jag har varit borta i alla fall haha

Har fundilerat nu ett par dagar o kommit fram till att jag kan gärna vänta över sommaren med att bli med barn..
    För vi har de enormt bra tillsammans jag o min sambo, vi älskar varandra took mycket o allt känns toppen. Dessutom är de sommar, min favorit årstid, så varför inte försöka få ett sommar barn? Underbart vore de
    Men vi ska sexa på som vanligt men inte räkna ut ÄL o så, blir de nåe så blir vi jätte glad! Men nu ska jag njuta av sommaren (den sista utan barn kanske ) o bara vara!

• MariaOMarkus

MissH jag räknade fel..trodde jag hade bIM idag men de är imorgon..så testa minus idag..får se hur d blir mot mitten av veckan..

har dock svag mensvärk o går å kissar mkt ..å´de tar jag som symtom,kisseriet altså..sen ömar min bröstvårtor lite å de gjorde de inte förra månaden vid mens..

jaa vi får se..annars struntar jag oxå i allt så får de blir nåt när de blir..orkar inte bli besviken o så heller ju

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !